ورزشی

مهربان: طلایی و هاشم‌زاده گزارشی از رقابت‌های جهانی ندادند/ کادر جدید به زودی مشخص می‌شوند

دبیر فدراسیون کشتی گفت: به زودی کارکنان جدید تیم های ملی آزاد و آزاد رزمی معرفی می شوند.

به گزارش دانا نیوز ، ابراهیم مرهبا پس از مربیگری تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو ، مربی ستاد اجرایی فدراسیون کشتی شد. من در سال 1980 خیلی خوب نبودم. ، رئیس واحد تربیت بدنی شهرستان لاهیجان ، سپس رئیس هیئت مبارزه ناحیه گیلان ، مدیر یکی از ورزشهای شهرداری woredas و رئیس و عضو شورای شهر لاهیجان شدم. به

وی ادامه داد: کار کردن در قسمت های مختلف کشتی لذت بخش است. علاوه بر افتخار بزرگی برای کار در زمینه فنی ، چیزی بود که من می خواستم.

پس از المپیک ، هر دو تیم ما پس از المپیک استراحت کوتاهی کردند و اکنون در اردوی سوم هستند. ابتدا تیم آزاد به مسابقات اعزام می شود و آنها از 10 اکتبر روی فرش خواهند بود و چند روز دیگر مبارزه ما در نروژ از 15 اکتبر آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده مسابقات کشوری برای نونهالان برگزار می شود ، گفت: یکی از وظایف فدراسیون تایگره ایجاد مبارزه اساسی است. به دلیل احساسی بودن بحث با رئیس فدراسیون ، میزبان آلوگودورز برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور حلال بودیم و این مسابقات در 28 و 29 اکتبر برگزار می شود و هفته آینده این کار را انجام می دهیم. مسابقات غربی در کوهشیت

وی با تاکید بر اینکه کاهش وزن یکی از خطوط قرمز مبارزه فدراسیون است ، افزود: اگر این مورد شنیده شود ، مربی دانش آموز را به سمت کاهش وزن سوق می دهد و او و تیم منطقه متحمل ضررهای زیادی می شوند. آینده این افراد غیرورزشکار برای ما مهم است ، آنها باید جنگیدن را بیاموزند تا به نتیجه برسند و باید در این مسیر بمانند و قهرمانان بزرگی باشند. به همین دلیل آنها باید وزن کم کنند و خداحافظی کنند.

محمد طلایی در خصوص هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: بعد از مسابقه ، آن را به فدراسیون ارائه کرد. “این اتفاق نیفتاد. در مورد محمد طلایی ، موضوع آزادی یا اخراج نبود

سرمربی سابق تیم ملی گفت: “هر دو کاو و مایکل گزارشاتی ارسال کرده اند و گزارش آنها مورد بررسی قرار می گیرد.” هر دو تیم در جام جهانی موفق بودند ، یک قهرمان تیمی و یک تیم نایب قهرمانی. البته غار محسن سمت مدیر تیم ملی را پذیرفت و در جوانان جهان پیش قدم شد. تقی اکبرنژاد به کار خود در گروه امید آزاد ادامه می دهد و در روزهای اخیر انتخابات این دسته برگزار شده است. اردوی تیم ملی آزاد Omed به زودی برگزار می شود.

وی در مورد تغییرات ایجاد شده برای سومین بار در موسسه گفت: “این موسسه ضربان قلب فدراسیون است. در مورد بحث مهارتها ، مربیگری و کاوش دانش ، پیشرفتهای فنی درون فدراسیون را بررسی کنید. این مکان بسیار ویژه است ، کسانی که قبلاً آنجا بودند باید او را بشناسند ، اما به دلیل مشغله زیاد ، نتوانست به کار خود ادامه دهد.

مهارابا ادامه داد – ما واقعاً روزهای شلوغی داریم. علاوه بر تیم های بزرگسالان اعزامی به مسابقات جهانی ، اومد فرانس ، نیروهای مسلح آزاد و فرانسه نیز در اردو هستند و ما به دنبال برپایی اردوی امیدهای آزاد هستیم. برنامه کلی نیروهای مسلح با مربیان تیم های ملی و غربی و اردوهای تیم های ملی موافقت شد. خوزه نوری همچنین عضو نیروهای مسلح فرانسه است.

دبیر فدراسیون کشتی که میهمان برنامه باشگاه طلایی بود با اشاره به تیم های اعزامی به نروژ گفت: “سبک های آزاد و تیم های غربی ما بسیار جوان هستند.” اکثر عزیزان در سال اول زندگی جوان هستند ، اما در بزرگسالی با مشکل روبرو هستند و میانگین سنی هر دو گروه پایین است. در دوران جوانی ، حسن یزدانی و محمدعلی گرایی از مجرب ترین مبارزان تیم فرانسوی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا