ورزشی

امامی: آمریکا هنوز به دعوت ایران پاسخ نداده است

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) گفت که ایالات متحده هنوز به دعوت ایران برای حضور در این مسابقات پاسخ نداده است.

محمدابراهیم امام در گفت وگو با دانا نیوز، در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا به درخواست رئیس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد سال گذشته پاسخ داده است؟ به گفته وی، با وجود اینکه فدراسیون به طور رسمی از تیم آمریکا برای حضور در این مسابقات دعوت کرده است، اما فدراسیون کشتی آمریکا هنوز به دعوت ایران برای حضور در این مسابقات پاسخی نداده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: این مسابقات خردادماه در مازندران برگزار می شود و هنوز فرصت اظهار نظر در این باره برای آمریکا وجود دارد.

اخیراً لیگ جوانان ارمنستان برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ایران و شرکت در مسابقات بین المللی سراکس رحیم علی آبادی به ایران آمده است. او هم اکنون در این اردو تمرین می کند.» تیم رستوران آزاد تاجیکستان نیز برای شرکت در جام عبدالله موحید وارد ایران شده است.

به گفته امام، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان 22 و 23 اردیبهشت ماه در رشید برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی مبارزه در اردو حضور دارد و قرار است رزمی کاران نوجوان ایران در مسابقات زیر 23 سال لهستان که 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت کنند. مسابقات کشتی آزاد جام جهانی تولیکانوف نیز با حضور تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران از 12 تا 25 خردادماه در قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا