ورزشی

توضیح AFC درباره برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز ؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سومین دوره مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 را اعلام کرد. یک منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا به روزنامه سعودی الاقصادیه گفت که AFC منتظر تصمیم در مورد چگونگی بازی دور سوم جام جهانی 2022 است. AFC بازی رفت و برگشت را ترجیح می دهد زیرا یک تیم برتر از رقبای خود ، حضور تماشاگران در استادیوم ها و غرامت مالی شیوع وبا در سراسر جهان نیست.

فیفا تا ماه آگوست فرصت دارد تا در مورد مقدماتی جام جهانی 2022 تصمیم بگیرد و اگر این مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود ، روند میزبانی کشورهای میزبان باید آغاز شود. بسیاری از فدراسیون ها و ما می خواهیم سومین دوره مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 را تماشا کنیم.

بر اساس این گزارش ، اولین دوره مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در تاریخ 2 سپتامبر در آسیا برگزار می شود. سایر مسابقات در 7 ، 29 و 7 سپتامبر ، 11 و 16 نوامبر ، 27 ژانویه ، 1 فوریه ، 24 و 29 مارس 2022 (مهلت) انجام می شود.

251256

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا