ورزشی

لیگ برتر انگلیس/ آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ جزیره

طبق گزارش ها شفافیت، مسابقات فصل 21-2020 لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) با 4 مسابقه آغاز می شود.

48 روز پس از پایان فصل گذشته لیگ جزیره، فصل 2020 – 21 امروز از ساعت 16 بعد از ظهر بین فولام و آرسنال در ورزشگاه کریتون گوجو آغاز خواهد شد و کریستال پالاس ساعت 18:30 میزبان ساوتهمپتون خواهد بود. قهرمان فصل گذشته لیورپول ساعت 21 شب میزبان تیم جدید لیگ برتری لیدز یونایتد است و در اولین روز رقابت ها ساعت 23:30 میزبان وستهام نیوکاسل است.

لین

باید دیده شود لیورپول لیورپول L 7 هفته بعد از فینال چه کسی قهرمان هفته گذشته شد؟

در 28 فصل گذشته لیگ برتر انگلیس ، قهرمانان فقط در هشت فصل گذشته بار دیگر عنوان قهرمانی را کسب کرده اند.

ریچارد مسترزمدیرعامل لیگ برتر انگلیس گفت: “آینده درخشانی در انتظار ما است.” این رقابت در بالای جدول قدرتمند خواهد بود و تاریخ نشان داده است که کسب یک سری مسابقات قهرمانی بسیار دشوار است.

یکی از تیم هایی که قطعاً خواهان قهرمانی هستند ، نایب قهرمان فصل گذشته است شهر منچستر اما در کنار شاگردان پپ گواردیولا ، منچستر یونایتد که با الهام از مربی نروژی Ole Gunnerscher ساخته شد و فصل گذشته در لیگ قهرمانان سوم شد ، از دیگر مدعیان لیگ خواهد بود. چلسی که در این زمستان بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته ، دندان های خود را برای قهرمانی نیز تقویت کرده است.

فرانک لمپارد ، مدیر عامل آبی های لندن ، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم خود را تقویت کرده است. وی بازیکنانی مانند تیمو ورنر ، کای هاثور ، دکتر ضیاش و مدافعان بن چیلول و تیاگو سیلوا را به خدمت گرفته و امیدوار است که به عنوان بازیکن و مربی اولین بازیکن قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

لسترسیتی هنوز نمی داند که آیا می تواند چالش حضور در جمع چهار تیم برتر زیر گل انگلیس توسط برندان راجرز و جیمی وارد در فصل گذشته را چند برابر کند. و آیا ژوزه مورینیو ، سرمربی تاتنهام و میشل آرتتا ، سرمربی آرسنال که سال گذشته زمام این دو باشگاه را به دست گرفتند ، می توانند تاتنهام و آرسنال را در اولین بازی کامل خود به لیگ قهرمانان برگردانند؟

سه تازه وارد نیز در این فصل به رقابت می پردازند.

لیدز یونایتد پس از 16 سال هدایت مارچلو بیلسا به لیگ برتر بازگشت.

فولام و وست برومویچ آلبیون بازیکنان تازه واردی هستند که امیدوارند با موفقیت در فصل گذشته لیدز یونایتد موفق شوند و در 10 تیم برتر انگلیس قرار بگیرند.

خریدهای چلسی همچنین شامل کفش طلای برزیل برنده جام جهانی 2014 در اورتون ، رودریگو مهاجم لیدز یونایتد و دنی ون دبک بازیکن منچستریونایتد است.

ستارگان جوان انگلیسی ، در کنار ستاره های بین المللی درحال ظهور ، در این فصل نیز آثار خود را نشان خواهند داد.
آیا بازیکنان جوانی مانند کورتیس جونز ، بوکایو ساکا ، ماسن گرینوود و دوات مک کینیل می توانند در فصل 2019-2020 عملکرد چشمگیری داشته باشند که فصل شاهد افزایش تعداد بازیکنان داخلی در مقایسه با فصل گذشته بود؟

البته مهمترین تفاوت بین شروع فصل 21-2020 و مراحل ابتدایی لیگ جزیره ، عدم وجود هواداران تیم در زمین به دلیل همه گیر شدن بیماری وبا است.

لین

مدیرعامل لیگ برتر گفت: بازگشت هواداران به ورزشگاه هایشان اولویت اول آنها است و در فصل جدید هواداران کم ندارند.

تفاوت دیگر فصل جدید لیگ برتر انگلیس با فصل قبل این است که پنجره نقل و انتقالات زمستانی هنوز باز است.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 تا 5 اکتبر ادامه خواهد داشت و تیم ها احتمالاً طی چند هفته آینده تغییر خواهند کرد و در فصول گذشته پنجره نقل و انتقالات تابستانی قبل از شروع فصل جدید بسته شده است.

در میان عدم اطمینان در مورد شیوع ویروس وبا 253 روز پیش ، استادان گفتند که یک چیز قطعی است.

وی گفت: “من مطمئن هستم که رقابت های لیگ برتر در این فصل لذت زیادی را به همراه خواهد داشت.”

لین

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا