ورزشی

چرا بانوان بسکتبال با ویلچر به قهرمانی جهان اعزام نمی‌شوند

تیم بسکتبال با ویلچر بانوان سهمیه قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند را کسب کرد اما به مسابقات جهانی امارات اعزام نخواهد شد.

محسن نجیمی رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در گفت و گو با خبرنگار دانا نیوز، درباره دلیل کسب سهمیه اما عدم اعزام بانوان به مسابقات قهرمانی امارات توضیح داد: در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که اواخر اردیبهشت ماه در تایلند برگزار شد، بانوان. آبان ماه برای اولین بار با آقایان در این مسابقات شرکت می کنند که موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی شدند اما سیاست کیفی و صدور مدال فدراسیون جانبازان و معلولان متاسفانه بانوان در اولویت قرار نگرفتند. ارسال.

اگرچه معتقدیم بسکتبال با ویلچر بانوان در حال رشد و توسعه است، اما اعزام بانوان به مسابقات جهانی افتخار بزرگی برای ماست اما در اعزام بانوان تابع تصمیم فدراسیون هستیم.

به گفته رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر: ما به توانایی بانوان خود ایمان داریم و هیچ تلاشی برای ارتقای جایگاه آنها نمی کنیم، اما مسابقات جهانی با حضور تیم های بزرگ جهانی برگزار می شود و این یک احتمال بود. بازیکنان ما بازی را با امتیاز بالایی بردند و این موضوع روی روحیه آنها تاثیر منفی می گذارد. نظر سیاست فدراسیون.

وی در پایان در خصوص وضعیت تیم بانوان برای حضور در بازی های پاراآسیایی که در هانگژو چین برگزار می شود، گفت: از آنجایی که مشخص نیست این تیم پس از مسابقات تایلند آسیا و اقیانوسیه به مسابقات جهانی اعزام می شود یا خیر. قهرمانی برنامه خاصی برای بانوان نداشتیم، تا بازی های پاراآسیایی و بعد از تعیین کادر فنی بانوان زمان زیادی داریم، اردوهایی را برای حضور در بازی های پاراآسیایی برگزار می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا