ورزشی

شاید بخاطر المپیک وزن‌ام را تغییر بدهم/ مدال بازیهای آسیایی ارزشمند است

کشاورز: شاید بخاطر المپیک وزن‌ام را تغییر بدهم/ مدال بازیهای آسیایی ارزشمند است

عضو تیم‌ملی وزنه برداری زنان گفت: مدال بازیهای آسیایی ارزشمند است امیدوارم در صورت اعزام مدال این مسابقات را به دست بیاورم.

فاطمه کشاورز دختر وزنه بردار ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، درخصوص سطح کیفی این مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد دومین مرحله از مسابقات گزینشی المپیک بود‌ به همین خاطر از نظر فنی کیفیت بالایی داشت و تقریبا همه مدعیان شرکت کرده بودند.

نماینده دسته ۶۵ کیلوگرم ایران با اشاره به عملکرد خودافزود: در تمرینات وزنه‌های بهتری زده بودم ولی اینجا نتوانستم آن‌ها را تکرار کنم. شاید بخاطر جو مسابقات بوده باشد اما آنطور که انتظار داشتم نشد. خیلی از عملکرد‌ام راضی نیستم اما خوشحالم که دست پر به کشورم برگشتم و دو مدال برنز به دست آوردم. از ابتدا هم مثل همه ورزشکاران هدفم موفقیت در مسابقات و قرار گرفتن روی سکو بود که تقریبا این هدف برایم محقق شد.

دارنده مدال برنز آسیا در پاسخ به این پرسش که کار کردن با کورش باقری چه میزان به شما کرده است؟ گفت: مربی تیم خانم بابایی هستند و اقای باقری به عنوان مشاور فنی تیم به ما کمک می‌کنند. برای من بودن در کنار آدم‌های بزرگ لذت بخش است. نه تنها آقای باقری بلکه شرایط فعلی فدراسیون به گونه‌ای است که تمام افراد حاضر در آن از قهرمانان به نام این رشته هستند. هدف‌شان توسعه و رشد هر دو بخش مردان و زنان است بدون شک این مسیر نوید بخش روزهای روشن برای وزنه‌برداری ایران است.

کشاورز در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار دانا نیوز با اشاره به اینکه اهداف بزرگتری برای آینده دارد، خاطر نشان کرد: از آنجایی که وزنه برداری یک رشته المپیکی و وزنه ایران هم در این آوردگاه مهم مدال آور بوده است هدف نهایی و جدی همه وزنه برداران حضور در بازیهای المپیک است. وزن من المپیکی نیست اما شاید جزو برنامه‌هایم باشد که خودم را به وزن ۷۱ کیلوگرم برسانم و برای المپیک تلاش کنم. البته فعلا هدف جدی ما المپیک اسیایی است، بازیهایی که مدال ارزشمندی دارد. امیدوارم جزو نفرات اعزامی باشم برای ایران افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا