ورزشی

سود میلیاردی پیکان از پرسپولیس

سود میلیاردی پیکان از پرسپولیس

باشگاه پیکان از برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سود خوبی برد.

به گزاری خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، باشگاه پیکان در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس بود، دیداری که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید تا این تیم به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

 

این دیدار در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که چیزی حدود 20 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند. باتوجه به توافقات قبلی و میزبانی پیکان در این بازی، تمام پول بلیت فروشی این مسابقه به باشگاه پیکان می‌رسد. اگر میانگین قیمت بلیت بازی را 150 هزار تومان در نظر بگیریم، تقریبا 3 میلیارد تومان سود باشگاه پیکان از برگزاری بازی‌اش با پرسپولیس در آزادی است.

 

از این مبلغ بین 500 تا 700 میلیون تومان بابت اجاره ورزشگاه و مسائل دیگر کسر خواهد شد و البته حق تبلیغات محیطی این بازی هم باید به پیکانی‌ها برسد. با این شرایط به نظر می‌رسد باشگاه پیکان از برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پول خوب و میلیاردی به جیب زده است. البته هنوز مبلغ دقیق درآمد پیکان از این بازی به این باشگاه اطلاع داده نشده و به همین زودی‌ها هم واریز نخواهد شد.

 

طبق عرف این مبلغ از طرف سازمان لیگ به حساب درآمدهای باشگاه پیکان در سازمان لیگ واریز خواهد شد.

 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا