ورزشی

مدیر تیم هوادار: مقابل پرسپولیس فقط در ورزشگاه خانگی‌مان بازی می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال هوادار گفت: اینکه بازی با پرسپولیس با تماشاگر باشد یا نباشد برای ما مساله‌ای نیست.

به گزارش دانا نیوز، علی طهماسبی درباره بازی تیم هوادار در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس اظهار کرد: وقتی به نیمه‌نهایی می‌رسی هر سه تیم دیگر می‌توانند قرعه سختی باشند. در مجموع به نظرم قرعه سخت خیلی معنا پیدا نمی‌کند و مقابل هر تیمی قرار می‌گرفتیم خیلی برایمان فرقی نمی‌کرد.

او ادامه داد: سرمربی‌ای داریم که در سه سال اخیر دو بار جام حذفی را توانسته فتح کند. آمده‌ایم خودمان را نشان دهیم و تا همین مرحله هم که بالا آمده‌ایم کار بزرگی کرده‌ایم و مطمئن باشید این مرحله پایان کار تیم هوادار نیست.

مدیر تیم فوتبال هوادار درباره با تماشاگر یا بدون تماشاگر بدون بازی با تیم پرسپولیس گفت: با تماشاگر هم با پرسپولیس بازی کرده‌ایم اما نمی‌دانم چرا از اکنون اینقدر حساسیت است و تیم پرسپولیس می‌گوید حتما باید با تماشاگر باشد. ما در لیگ هم با آنها با حضور تماشاگر و بدون حضور هوادار نیز بازی کرده‌ایم. فکر کنم نوبتی است و الان باید بدون تماشاگر باشد و دور بعد که قرار باشد با هم بازی کنیم با تماشاگر خواهد بود.

او بیان کرد: تیم ما بخش خصوصی است و در مشکلات اقتصادی کمرمان خرد شده است. البته مدیران ما خیلی بجا و درست هزینه می‌کنند و به این صورت نبوده است که بودجه‌مان کم باشد. دو سال است در ورزشگاهمان بازی می‌کنیم و نباید به صورتی باشد که آن را از ما بگیرند زیرا بازیکنانمان به شرایط آن عادت کرده‌اند و نمی‌شود بلافاصله بعد از قرعه‌کشی جام حذفی بیایند و بگوید بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر باشد.

طهماسبی گفت: شرایط پیکان با ما متفاوت است و ورزشگاه دستگردی که در آن بازی می‌کنیم از نظر چمن فوق‌العاده شده است و فکر می‌کنم حدود ۲۰ سال است شورای تامین و دوستان در فرماندهی یگان ویژه تهران با توجه به اینکه ورزشگاه در بافت مسکونی است و در بحث ترافیک هم ممکن مشکلاتی ایجاد شود، تصمیم می‌گیرند و اینکه بازی با تماشاگر باشد یا نباشد برای ما مساله‌ای نیست و استقبال می‌کنیم که در ورزشگاه خانگی‌مان در صورت امکان تماشاگران هم بیایند. تصمیم با ما نیست و تنها می‌گوییم در بازی با پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خودمان بازی می‌کنیم. هوادار با هوادار و بدون هوادار خوب است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا