ورزشی

ایران صفر – سوریه صفر؛ تا دقیقه ۲۰

آخرین بازی دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تا دقیقه ۲۰ بدون گل بود.

به گزارش دانا نیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه امشب (چهارشنبه) در دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا – ۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه به مصاف هم رفتند.

ایران صفر – هنگ‌کنگ صفر

گل‌: –
کارت زرد:
شجاع خلیل زاده از ایران
کارت قرمز: –

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب سوریه: احمد مدنیه، ثائر کروما، ایهم اوسو، موید العجان، عبدالرحمن ویس، خلیل الیاس، ایزاکیل العلم، محمود الاسود، عمار رمضان، ابراهیم هیسار و عمر خربین

صحنه‌های حساس بازی

نیمه اول

این دیدار با سوت کیم جونگ هیئوک آغاز شد.

در دقیقه ۷ سردار آزمون با پاس بین مدافعان سوریه در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او با پای دروازه‌بان مهار شد و سردار روی ریباند دوباره به توپ ضربه زد اما این بار داخل چارچوب جای نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸ بازی، عمر هیسار روی یک توپ بلند در داخل محوطه جریمه ایران برخورد سنگینی با شجاع خلیل‌زاده داشت که باعث شد مدافع ایران با سر به زمین بخورد. به همین دلیل کیم جونگ هیوک، داور بازی بلافاصله گروه پزشکی ایران را فراخواند تا به وضعیت خلیل‌زاده رسیدگی کنند. البته خلیل‌زاده در این صحنه به سرعت از زمین بلند شد و پس از بررسی گروه پزشکی به زمین بازگشت تا در شرایطی که تیم‌ملی با کمبود مدافع مواجه است، یک مدافع دیگرش را هم از دست ندهد.

این خبر در حال به‌روز رسانی است…

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا