علمی و پزشکی

افتتاح مجتمع آموزشی، بهداشتی و درمانی زنده‌یاد علیزاده در گناباد با حضور وزیر بهداشت

دانا نیوز/خراسان رضوی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع بهداشتی، درمانی و آموزشی زنده‌یاد علیزاده در گناباد افتتاح شد.

 رضا احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در آیین افتتاح مجتمع آموزشی، بهداشتی و درمانی زنده‌یاد علیزاده که معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت هم حضور داشتن، گفت: این مجتمع شامل مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه‌های سلامت است.

ویبا بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این مجتمع با ۲۲۰۰ مترمربع زیربنا در چهار طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد، اظهار کرد: در طبقه اول این ساختمان، پایگاه‌های سلامت فعال خواهد بود که به یاد زنده‌یاد صدیقه خزاعی همسر مرحوم علیزاده نامگذاری شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، احمدی، مرکز آموزش بهورزی، سالن اجتماعات و خوابگاه دانش‌آموزان بهورزی را از دیگر بخش‌های این ساختمان عنوان و خاطرنشان کرد: برای ساخت و تجهیز این مرکز ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

زمین این پروژه توسط خیرین نیکوکار زنده‌یاد حاج محمد علیزاده و همسرش زنده‌یاد صدیقه خزاعی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد اهدا شده است.

انتهای پیام 

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا