علمی و پزشکی

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه قطار طبس- یزد

در پی خروج قطار مسافربری طبس – یزد و جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم کشورمان، وزیر بهداشت در تماسی تلفنی با رئیس جمهور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی حوراسان جنوبی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت. علوم پزشکی در اختیار بیمارستان‌های کوراسان جنوبی دانشگاه جرد قرار گرفته است تا مجروحان را درمان کنند.

به گزارش دانا نیوز دکتر بهرام اینالهی – وزیر بهداشت، دکتر جعفر میافر – وزیر اورژانس، دکتر سید محمد موسوی، رئیس دانشگاه رشته جنوب، علوم پزشکی و دکتر عمیدالدین کتیبی، رئیس دانشگاه یزید علوم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی یزید خواست از آماده سازی و درمان بیمارستان های کوراسان جنوبی حمایت کند. و بسیج منابع برای درمان مصدومان.

به گزارش ودا، انالهی در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کوراسان جنوبی تاکید کرد که باید به مصدومان فوریت های پزشکی ارائه شود.

وزیر بهداشت به دکتر جعفر میادفر رئیس اورژانس کشور دستور حضور در محل را صادر کرد.

دکتر موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کوراسان جنوبی در این تماس تلفنی به حضور اورژانس های پیش بیمارستانی و کادر پزشکی متخصص در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس برای ارائه خدمات به مصدومان اشاره کرد و گفت: بیمارستان‌های بیرجند و فردوس آمادگی کامل برای درمان داشتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا