ورزشی

برگزاری غیرمتمرکز لیگ واترپلو باعث افزایش کیفیت مسابقات شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حمید قدسی که هدایت تیم نفت و گاز امیدیه را در لیگ برتر واترپلو بر عهده دارد در گفت و گو با خبرنگار آنلاین در مورد شرایط برگزاری این رقابت ها و وضعیت تیمش توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه لیگ برتر واترپلو به صورت رفت و برگشت پیگیری می شود، گفت: بعد از سال ها که مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود، این شیوه (رفت و برگشت) برای برگزاری آن اعمال شد که تاثیر مثبت زیادی هم داشته است. کیفیت مسابقات با برگزاری رفت و برگشت دیدارها خیلی بهبود پیدا کرده است و در کل، لیگ با کیفیت تری را نسبت به همیشه شاهد هستیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه ادامه داد: با انصراف یک تیم، مسابقات با حضور هفت تیم پیگیری می شود. از ویژگی های خوب این دوره مسابقات این است که هر تیم شرکت کننده در رده سنی بزرگسالان ملزم به معرفی یک تیم زیر ۲۰ سال هم بود. یعنی هر تیم همزمان در دو رده فعالیت دارد و در مسابقات شرکت می کند. این نوع تیمداری و الزام به حضور در مسابقات، به توسعه واترپلو و فعالیت بیشتر بازیکنان کمک می کند.

قدسی در مورد موقعیت تیمش در لیگ برتر واترپلو نیز گفت: تنها تیم بدون باخت هستیم و در حالیکه دو هفته از مرحله برگشت مسابقات گذشته، صدرنشین جدول رده بندی هستیم. تلاش این است این موقعیت را تا پایان حفظ کنیم چون قهرمانی هدف مان در رده سنی بزرگسالان است. در رده جوانان هم تلاش مان این است در جایگاه مدال باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در ترکیب تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه بازیکنان ملی پوش و نامداری حضور دارند، افزود: مهدی یزدان خواه، امین قویدل، امید آقایی و پیمان اسدی از بازیکنانی هستند که در ترکیب داریم. علاوه بر این بازیکنان با تجربه، نفرات جوانتری هم داریم که با هم ترکیب موفق و نتیجه بخشی را تشکیل داده اند.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه با بیان اینکه پنج هفته به پایان لیگ واترپلو باقی مانده است، گفت: یک هفته استراحت داریم، دیدار هفته پایانی ما با رعد پدافند هوایی است. این تیم تا به این هفته فقط در یک بازی متحمل شکست شده که آنهم مقابل ما بوده است. این دیدار در هفته پایانی برگزار می شود و به نوعی حکم فینال را دارد چون تعیین کننده قهرمان خواهد بود.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا