اقتصادی

ثبت ‌نام کمک ودیعه اجاره مسکن از امروز آغاز می شود

ECN / کردستان به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان: ثبت نام تسهیلات پشتیبانی مستاجر برای مستاجران از امروز 25 مرداد آغاز می شود.

محمد صدیک صابیتی در مصاحبه با INNA اظهار داشت: ثبت نام متقاضیان از طریق پیام کوتاه برای نظارت بر اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری های قلبی و ایمنی متقاضیان دریافت سپرده های مسکن انجام می شود.

وی افزود: متقاضیانی که واجد شرایط این هدف هستند می توانند نام خود را ساعت 10 صبح روز شنبه 25 مرداد با ارسال پیام کوتاه به شماره 300073640 ثبت کنند.

یادداشت صابیتی: مهلت ثبت نام پنج شنبه 30 مرداد ماه نیمه شب است.

توضیح دهید که لازم است شماره تلفن همراه متقاضی ارسال پیامک به نام متقاضی باشد. .

براساس این مدل های سه ، 50 ، 30 و 15 میلیون مدل ، 50 میلیون تن وام برای 540،000 تن لاستیک ، 325،000 تن وام برای شهرهای بزرگ و 160،000 تن سایر شهرها.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ، نرخ سود این موسسات 13 درصد است و مستاجر فقط وام را پرداخت می کند و وام اول تا پایان سال به بانک بازگردانده می شود.

وی اضافه کرد: در دوره پیمانکاری ، فقط بهره به موسسات توسط مستاجرین پرداخت می شود و رئیس دفتر تثبیت می شود.

متقاضیان این مؤسسات باید الزامات مندرج در ماده 1 قانون سازمانی ، فرم سبز (ج) ، از سال 2005 ، هیچگونه ثبت املاک ، ازدواج و یا سرپرست خانوار نباید 5 سال در این شهر زندگی کند. علاقه مند باشید

وی گفت: متقاضیان باید یک قرارداد اجاره نامه یا اجاره نامه رسمی ثبت شده در سیستم ثبت نام مشاغل املاک و مستغلات داشته و دارای کد رهگیری باشند.

سرانجام ، این مقام اعلام كرد كه كاركنان و كاركنان مرفه (اولویت اولاد تازه به تازه متولدین و خانواده های 5 یا بیشتر) در كمیته امداد امام كیمینی ، خیرین و سران خانه زنان شركت می كنند. این وام را دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا