ورزشی

ماموریت جدی استقلال از همین امروز آغاز می‌شود/ خوشبینم چون تیم خوبی داریم

بیژن طاهری در گفتگو با دانا نیوز

ماموریت سخت استلگل از امروز آغاز می شود/ امید زیادی دارم چون تیم خوبی داریم

سرمربی تیم فوتبال استلا تهران در سال گذشته گفت: همه می خواهند مقابل استاگل خودشان را ثابت کنند.

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، درباره استقلال قهرمان فصل گذشته و فصل جدید صحبت کرد. فصل جدید استلا از امروز آغاز می شود. با این حال، قهرمانان شانس را دو برابر کردند. حفظ قهرمانی خیلی سخت است و شرایط آزادی را ساده نمی گیرند. همه تیم ها می خواهند گل بزنند و نه فقط استلار عاشق قهرمانی است. بخشی برای قهرمانی و بخشی برای کسب سهمیه. برخی از آنها سقوط نکردند. همه می خواهند آزاد باشند و این کار را برای چیزهای آبی دشوار می کند.

او اضافه کرد: نبرد قهرمانی مانند جنگ است و خداوند آزادی را که غنیمت به ارمغان آورده است برکت دهد. همه نمایندگان باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی و رکورد زحمت کشیدند. امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد و استگلا دوباره افتخار کند. مهم نیست چه کسی برنده می شود. ما بچه های این باشگاه هستیم و اگر لازم باشد به تیم کمک می کنیم. آرزو دارم استیگال با هر مربی ای موفق باشد.

واکنش هواداران به حضور ساپینتو به شرح زیر است: واکنش مثبت هواداران را با حضور سرمربی خارجی روی نیمکت می دانم. وقتی مربی از خارج از ایران می آید باید تجربه خوبی داشته باشد. امیدوارم حضور ساپینتو با بازی های خوبی همراه باشد و استلا خاطرات خوشی را برای هواداران زنده کند و جشن درخشان استیگال که در مسابقات قهرمانی ژوئن شاهد بودیم، تکرار شود.

تحلیل مربی سال گذشته این تیم از آینده این تیم در فصل آینده به شرح زیر است. پیش بینی در این فوتبال سخت است و هیچ چیز خوبی نیست. همانطور که گفتم همه می خواهند مسلح باشند تا در این جنگ موفق باشند و امیدوارم این مبارزه برای آزادی به پایان برسد. من تیم بسیار خوبی دارم و به آینده بسیار خوشبین هستم.

انتهای پیام //

دکمه بازگشت به بالا