ورزشی

بوسکتس: می‌خواهیم در سریعترین زمان ممکن جام را بالای سر ببریم

کاپیتان بارسلونا بسیار امید وار است که تکلیف قهرمان شدن تیمش‌ در لالیگا خیلی زود مشخص شود.

به گزارش دانا نیوز و به نقل از الموندو  بارسلونا در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لالیگا در نوکمپ از خرونا پذیرایی کرد.

آبی اناری‌ها با پیروزی در این بازی اختلاف خود را با رئال مادرید به ۱۵ امتیاز افزایش می‌دادند اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بوسکتس ، کاپیتان بارسلونا بعد از بازی گفت: در نیمه نخست به خوبی روی حریف فشار نیاوردیم اما هر چه از بازی گذشت وضعیت بهتر شد. فرصت‌های خوبی در نیمه نخست داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما شانس نداشتیم و البته از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم خرونا کاملا دفاعی شد و ما توانستیم فرصت‌های خوبی را هم خلق کنیم . مسئولیت گل‌زنی تنها با مهاجمان نیست و باید همه بازیکنان برای گل زدن تلاش کنند. ما در این بازی نتوانستیم گل بزنیم و این مسئولیت همه ما است.

بوسکتس در پایان گفت: ما به تساوی دست پیدا کردیم با این حال با توجه به شکست رئال مادرید یک امتیاز بیشتر از هفته قبل نسبت به تیم دوم کسب کردیم و این امیدوار کننده است. می‌خواهیم در سریعترین زمان ممکن قهرمانی خود را قطعی کنیم. ما ۱۳ امتیاز بیشتر از رئال داریم ‌واصلأ دوست نداریم که این اختلاف امتیازی از بین برود.

انتهای پیام 

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا