ورزشی

فکری: تیمی که در رده پایین است،ممکن است دربی به نفعش شود!

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز ؛ محمود فکری ، سرمربی تیم فوتبال استیگال گفت: “من باید به هر دو تیم بگویم که تسلیم نشوند.” بازی در هر دو نیمه خوب بود و موقعیت هایی روی هر دو گل وجود داشت. بازی با تساوی به پایان رسید. بازی خوبی بود و فکر می کنم تماشاگران از آن راضی بودند. من باید از همه بچه ها تشکر کنم ما عقب نشینی هایی داشتیم ، اما تلاش آنها ارزش تلاش را داشت.

وی در توضیح مبنای جانشینان آنها گفت: “موفقیت ما مبتنی بر حفظ اهداف و دستیابی به هدفی دیگر بود ، با توجه به اینکه از فرد جلوتر هستیم. شاید می توانستیم برنده شویم. این مسئله پیروزی در تیمی نیست که بیشترین شانس را در فوتبال داشته باشد. فکر می کنم بازیکنانم بعد از گل اول نگران و ترسیده بودند.

سرمربی باشگاه فوتبال استگال گفت: “ما امسال تیم خوبی ساخته ایم.” بچه ها از قبل آنجا هستند ، بنابراین ممکن است فکر کنند پیروز می شوند.

فکری درباره داور صحبت کرد: کرمانشاهی در نیمه اول تنش داشت. در یک صحنه به بازیکن ما کارت زرد داد و در همان صحنه می توانست به سید جلال حسنی کارت بدهد. فکر می کنم آنها در نیمه اول استرس داشتند و این سوت در نیمه اول بیشتر از پرسپولیس حمایت می کرد. اما شما هرگز از گفتن تیم داوری خسته نمی شوید و امیدوارم بیشتر داوران ایرانی توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد جیغ زدن آنها در مسابقات بین المللی باشیم.

258 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا