ورزشی

می‌خواهیم نساجی روز به روز بهتر شود/ چیدن ترکیب برایم سخت است

به گفته شفاف ، سرمربی تیم نساجی مازندران ، “امروز (چهارشنبه) با صحرو مانی جلسه داریم. کارکنان فنی. “به نظر من بازی با سپاهان یک بازی دوستانه نبود و یک بازی فشار قوی بود. این بازی به هر دو تیم کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنند. سپاهان تیم خوب و سازنده ای بود. ما شخصیت خود را به دست می آوریم و امیدواریم برای برآوردن انتظارات هواداران در لیگ.

وی در مورد هدف این تیم در لیگ برتر گفت: “هدف ما این است که در بازی های پیشرو خود موفق باشیم.” ما می خواهیم هر روز بهتر از دیروز باشیم و تمرکز ما بر روی عملکرد خوب مقابل تیم فجر است.

الهامی می افزاید: دقیقاً یک ماه پیش بود. زمانی که ما با سپاهان بازی می کردیم این تیم شرایط خوبی نداشت و تحت فشار زیادی بودیم. می خواستم به بازیکنان هشدار دهم که کارهای زیادی در پیش داریم. اگر ما در آن بازی بودیم ، با مشکل مواجه می شدیم. در بازی هر دو تیم شرایط متفاوت بود. ما تمام تلاش خود را کرده ایم و امیدوارم بتوانیم ارزش خود را در لیگ ثابت کنیم. ما به ترکیب اصلی رسیده ایم. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. انتخاب بازیکن برای من بسیار دشوار است زیرا امیدوارم لیگ انعطاف پذیر و برنامه ریزی شده ای داشته باشیم زیرا همه بازیکنان بازی می کنند.

سرمربی شرکت نساجی در مورد وضعیت ورزشگاه شهید وطنی و وضعیت VAR صحبت کرد – مطمئن شوید V VAR در لیگ نیست. ما نباید خودمان را گول بزنیم. در صورت عدم وجود این سیستم در بازی ایران با کره ، این سیستم در لیگ وجود نخواهد داشت. درباره ورزشگاه شهید وطنی صحبت های زیادی شده است ، باید بگویم که او حرف دیگری برای گفتن ندارد. آنها به حرف ما گوش ندادند. در اواسط فصل ، امیدوارم ورزشگاه ساری پاسخ ما باشد. من می خواهم در ورزشگاه شهید وطنی بازی کنم زیرا آن ورزشگاه خانه ما است و هیچکس در خانه نخواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا