اقتصادی

ارائه خدمات زیر ساختی با افتتاح دیتا سنتر یکی از شرکت‌های فناور

یکی از شرکت‌های فناور با افتتاح فاز اول دیتاسنتر خود اقدام به ارائه خدمات در کشور کرد.

به گزارش دانا نیوز یکی از شرکت‌های فناور، در راستای ارتقاء و اغنای اقتصاد دیجیتال و همچنین استفاده از توان فنی متخصصان داخلی، اقدام به طراحی و ساخت دیتا سنتر با نام تجاری “ابر راهبر” کرد که فاز اول مرکز داده خود را با ظرفیت ۱۰۰ رک و پست برق اختصاصی راه‌اندازی کرد.

این دیتا سنتر دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و بلافاصله بعد از افتتاح نیز آماده خدمات “کلوکیشن” و “ددیکشن” است.

ارائه خدمات مرکز داده و پردازش ابری از ماموریت‌های اصلی این شرکت و مرکز داده این شرکت یکی از به‌روزترین مراکز داده کشور است که از ویژگی‌هایی چون تضمین امنیت اطلاعات، پایداری خدمات، سیستم پشتیبانی ۲۴ ساعته، استفاده از آخرین فناوری در طراحی دیتاسنتر و سیستم مانیتورینگ پیشرفته NOC برخوردار است.

این شرکت فناور همچنین با در اختیار داشتن ظرفیت فیبر تاریک  و مراکز زیر ساختی و مخابراتی کشور و اتصال به اپراتورهای همراه و ثابت ظرفیت ارتباط‌پذیری بسیار بالایی را دارد.

حمیدرضا نائینی، مدیر عامل گروه خدمات انفورماتیک راهبر با تاکید بر اینکه با افتتاح این دیتا سنتر سرعت پیشرفت این شرکت و گروه خدمات انفورماتیک ما حرکت رو به جلو خواهد داشت، اظهار کرد: افتتاح این دیتا سنتر برای لایه زیرساخت، اهداف گروه و همچنین پیشرفت علم اقتصاد دیجیتال در جامعه بسیار سودمند است و ما با افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز داده به یکی از اهداف کلان خود در توسعه کسب و کار رسیدیم.

وی همچنین درباره فاز بعدی افتتاح دیتا سنتر، گفت: کار شرکت با افتتاح این دیتا سنتر به اتمام نرسیده و برنامه داریم طرح فاز دوم را نیز با ۱۰۰ رک و با پشتیبانی و تامین برق قوی افتتاح کنیم.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا