علمی و پزشکی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم اینترنت (TD-LTE) آخرین نسل اینترنت است و نسبت به سایر خدمات اینترنتی ADSL سریعتر است. این فناوری محدودیت فضا ندارد و نیازی به استفاده از خطوط تلفنی و ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی ندارد. همچنین در بارگیری و تخلیه از ثبات بالایی برخوردار است.

از فناوری TDL مطابق جدول زمانی برای ارسال و دریافت در شبکه استفاده می شود. این فناوری از سیم کارت برای اتصال به نسل چهارم اینترنت پر سرعت استفاده می کند. لازم به ذکر است که این سیم کارتها امکان تماس و پیام کوتاه را نمی دهند.

برای تنظیم یکی از مهمترین مزایای LD-Ethernet (TD-LT Ethernet) از طریق اینترنت ، به یک خط تلفن نیاز ندارید. در عوض ، می توانید با استفاده از یک مودم شبکه و سیم کارت ، به راحتی آن را پیکربندی کنید. TD-LTE تجربه سرعت پیشرفته ای را با محدودیت های فناوری پیشرفته مانند محدودیت فضا و تحرک مودم فراهم می کند. جنبه مثبت دیگر این فناوری این است که پتانسیل قابل توجهی برای بارگیری دارد. در نتیجه با افزایش ترافیک می توان ظرفیت را افزایش داد. با توجه به پایداری کم و زیاد این فناوری ، افرادی که به بازی های آنلاین علاقه مند هستند می توانند با سرعت کم بازی کنند.

ویژگی های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  • هیچ محدودیتی برای ارتباطات از راه دور وجود ندارد
  • بارگیری سریع
  • پوشش ملی
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت بارگیری تا 40 مگابایت و سرعت بارگذاری 4 مگابایت است
  • برای یک خط خاص لازم نیست
  • تحرک

بهترین سرویس اینترنت پر سرعت کدام است؟ یا چه نوع سرویس اینترنت پر سرعت برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این سؤالات ، اکنون باید استفاده از فناوری را تعریف کنیم اینترنت پرسرعت TD-LTE احتمالاً بهترین گزینه برای اینترنت پر سرعت نسل چهارم است ، زیرا پس از پایان دوره اینترنت دیلینگ ، مانند ADS خواهد بود. چنین سرویس های پر سرعت وارد میدان شده اند ، اما در برخی موارد به دلیل محدودیت هایی که توسط این سرویس ایجاد شده است ، بسیاری تصمیم به استفاده از اینترنت سریع گرفتند که هم اکنون بهترین و مناسب ترین گزینه است. اینترنت پرسرعت TD-LTE به دلیل گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های موبایل سعی در ارائه خدمات اینترنتی سریع و قابل اعتماد به کاربران خود دارند. خدمات ساخته شده با سرعت بالا و قابلیت اطمینان در نهایت منجر به طراحی و تولید می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE .

اتصال دو طرفه به اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما از خدمات استفاده می کنید اینترنت پرسرعت TD-LTE به راحتی می توانید از ارتباطات دو طرفه یا dupping استفاده کنید.

روش اول: همچنین به عنوان رمزگشایی تقسیم فرکانس (FDD) شناخته شده است و از دو باند کاملاً متفاوت برای انتقال و دریافت اطلاعات استفاده می کند.

روش دوم: همچنین به عنوان TDD شناخته می شود و به یک باند فرکانس خاص از طریق یک باند فرکانس منفرد اختصاص داده شده برای ارسال یا دریافت جریان داده در یک بازه زمانی مشخص ارسال می شود.

در حقیقت ، استفاده از تقسیم فرکانس این امر را ممکن می سازد اینترنت پرسرعت TD-LTE به شما امکان می دهد زمان مورد نیاز برای هر جریان Uplink یا Downlink را کنترل کنید ، به این معنی که می توانید اطلاعات ارسال و دریافت از این طریق را مدیریت کنید.

بعضی اوقات اپراتورهای تلفن همراه از هر دو روش FDD و TDD به طور جداگانه برای ارائه خدمات برای کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این باعث می شود سوء تفاهم ها بین سرویس های مختلف کاهش یابد و به هر گروه امکان دسترسی به خدمات باکیفیت را می دهد.

مزایای استفاده از اینترنت پر سرعت TD-LTE

موارد بالا منجر به سرویس می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE قادر به ارائه مزایای زیر است

اولین مزیت: ظرفیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهید

با توجه به نرخ انتقال داده بالا در اینترنت پرسرعت TD-LTE در نتیجه پتانسیل بسیار زیادی برای بسیج و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که درنهایت منجر به پیشرفت چشمگیر تجربه کاربر در بین کاربران می شود.

مزیت دوم: هزینه کم

معماری ساده و بی عیب و نقص اینترنت پرسرعت TD-LTE این برنامه ، نصب و مأموریت را بسیار سریع ، راحت و کم هزینه می کند

مزیت سوم: تغییر در عملکرد تکراری

نسل چهارم اینترنت یا مشابه آن اینترنت پرسرعت TD-LTE این دستگاه در طیف گسترده ای از فرکانس ها با پهنای باند تا 200 مگاهرتز کار می کند. با توجه به تعداد زیاد نمایش های متناوب ، امکان جابجایی کارآمدتر ، ظرفیت بیشتر و دریافت قبض های انتقال بالاتر وجود دارد.

مزیت چهارم تجربه کاربر بهبود یافته

در اینترنت پرسرعت TD-LTE ظرفیت فعلی به جریان پویا یا موبایل اختصاص داده شده است که امکان استفاده از پهنای باند موجود را با توجه به نیاز کاربر فراهم می کند و این باعث می شود تجربه کاربر بهتر شود. به آرامی

درباره همه این مزایا اینترنت پرسرعت TD-LTE ما این امکان را فراهم آورده ایم تا از طریق WiMAX در زمینه خدمات اینترنت بی سیم به راحتی از این رقبای رقیب اصلی خود پیروی کنیم. مهمتر از همه ، بسیاری دیگر از کاربران خدمات ADSL مانند سهولت در نصب و راحتی ، سرعت بالای انتقال داده و دریافت اطلاعات و کارایی هزینه. اینترنت پرسرعت TD-LTE صبر کن

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر تماس بگیرید. و از متخصصین فروش Taknet مشاوره بگیرید. یا اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی هازوربا پرداس در سال 1997 برای کار در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییر نام داد. این شرکت دارای مجوز تماس دائمی است (Sercoco) این شرکت یکی از شرکت های پیشرو تنظیم کننده رادیویی و ارتباطی کشور است و در حال حاضر دارای یک پوشش خالص در سراسر کشور است ، ارائه خدمات قابل اعتماد و با کیفیت به 7 ساعت شبانه روز ، 7 ساعت در هفته به مشتریان شما. TechNet هزاران مشترک فعال در زمینه اینترنت و خدمات شرکتی و اداری دارد. سرپرستان و شرکای شبکه همواره تلاش می کنند با اجرای مدل های مدیریت کیفیت و نسخه های سازمانی ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری را بهبود بخشند..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا