ورزشی

ایران‌مال حالا سالن بولینگ هم دارد!

رئیس کمیته المپیک ایران دکتر صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک ، از باشگاه ورزشی ایرانی مال و اردوی تیم ملی هاکی برفی بازدید کرد. کمیته ، مجید شایسته ، عضو اجرایی ، مدیر ایران مال حمید سجادی و رئیس کمیته و رئیس بازی های ملی المپیک و پارالمپیک ، سید محسن میر ، فارغ التحصیل شدند.

این سالن بولینگ پیشرفته روزانه 16 خط و طرفداران بولینگ را ارائه می دهد.
رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه سالن بولینگ گفت: “نمی توان تعجب کرد که این کار مهم در این سرزمین باستانی انجام شده است و ما خدا را شکر می کنیم که همه ایرانیان به وزن خود افتخار می کنند. مجموعه ایرانی مال توسط مهندسان محلی ساخته شده است که 70٪ آن سنتی و بخشی ورزشی است.

وی افزود: چنین مجموعه بزرگ و ارزشمندی بدون شک کالایی فرهنگی است و در این شرایط سخت کرونا که با نوعی اضطراب ، ترس و اضطراب در بین مردم همراه است می تواند خوشبختی مردم را به همراه داشته باشد. و برای همه کسانی که آن را دوست دارند مناسب است. “من از نقش آنها در این مجموعه قدردانی می کنم. این ظرفیت شایسته میزبانی جشنواره های بین المللی است.

وی افزود: حتی از این ظرفیت پیچیده ورزشی می توان برای تیم های ملی ورزشی استفاده کرد و مدیران ورزشی آماده هستند.

وی گفت: “حضور دکتر صالحی امیری در راس کمیته برای ورزش کشور خوب است و من به عنوان یک مهندس در رشته خود باید بگویم ایران”. این افتخار برای مردم ایران است که سطح مهندسی ایران را ارتقا دهند. “ایران 70٪ فرهنگی است و پس از افتتاح سالن بولینگ ، نهاد فرهنگی به مکان ورزش های سنتی اضافه می شود و برای کشور بزرگ و جامعه ورزشی قابل دسترسی خواهد بود و شاهد رقابت تیم های ملی و سایر ورزش های مسلح خواهیم بود. امکانات در آینده باز می شود. “

254 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا