ورزشی

علی‌نژاد: شمشیربازی لیاقت داشتن سالن را دارد/ افراد مراقب بار حقوقی حرف‌های‌شان باشند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حصار به خوبی رشد کرده و امیدهای مدال المپیک ما یکی است.

به گزارش ESN ، مهدی الجینژاد عصر دوشنبه در کنار لیگ نرده مالیا به خبرنگاران گفت: امروز لیگ حصار در صابر به پایان رسیده است. شمشیربازان پس از یک وقفه طولانی فرصت خوبی برای آزمایش توانایی های خود پیدا کردند. حصار بسیار خوب رشد کرده است و در ریو شاهد هستیم که گام به گام شاهد وضعیت بهتری از حصار هستیم. نرده ها می توانند یکی از نویدهای مدال ما باشند.

در پاسخ به این س ifال که آیا تصمیم فدراسیون سگ توسط معاون رئیس جمهور امضا نشده است: وی گفت: “مدت زیادی است که می آید.”

آلنژاد در مورد یک سالن حصارکشی شده به وضوح توضیح می دهد حدود یک ماه پیش ، او دوباره در مقرهای المپیک و پارالمپیک درباره آن بحث کرد. او سالن ایمان من را می خواهد و سزاوار آن است. او در حال بررسی بود که کدام سالن مناسب است و وزارت ورزش از آن حمایت می کند.

وی با اشاره به فضای ورزش های رزمی گفت: “ما با آنچه بین نامزدها اتفاق می افتد کاری نداریم.” تنظیمات شطرنج دوباره ثبت شده است. جلسه صدور گواهینامه فردا برگزار می شود. هرکسی که رد شود شانس تجدیدنظر خواهی دارد و انتخابات سال آینده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مردم در فضای مجازی مواردی را منتشر می کنند که می تواند یک بار قانونی باشد ، تأکید کرد: اساساً یکی از موضوعات ایجاد شده در فضای مجازی این است که مردم بدون توجه به عواقب آن صحبت یا عکس منتشر می کنند ، آنها فقط از اینکه تحت فشار قرار گرفته اند شکایت دارند.

آلنژاد با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال تلفنی گفت: “ما به فدراسیون فوتبال اطلاع داده ایم كه آنها انتخابات را در پایان سال حدود دو یا سه ماه برگزار می كنند.” تاریخ انتخابات یکی از معدود مواردی است که من نمی دانم.

وی در مورد هزینه ساخت ساختمان فدراسیون دوچرخه گفت: “ما می خواهیم کمک کنیم ، باید اندازه را هماهنگ کنیم اما به بازسازی لاستیک ساختمانی این ساختمان کمک خواهیم کرد.”

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا