ورزشی

کاروان نساجی عازم ترکیه شد

کاروان نساجی عازم ترکیه شد

شاگردان سیدمهدی رحمتی آخرین اردوی پیش‌فصل خود را به‌مدت ۱۰ روز در کمپ گرین‌پارک کاراتپه استانبول ترکیه برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز، کاروان نساجی مازندران صبح امروز تهران را از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به مقصد شهر استانبول ترکیه ترک کرد.

انجام ۳ بازی تدارکاتی در دستور کار تیم فوتبال نساجی مازندران در طول برگزاری این اردو قرار دارد.

سرخ‌پوشان شمال ایران، تمرینات آماده‌سازی خود را از ۳ تیرماه با برگزاری نخستین اردو در منطقه جنگلی سالاردره ساری آغاز کردند و دومین اردوی نساجی‌چی‌ها نیز از ۹ تیرماه به‌مدت ۱۰ روز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

شاگردان رحمتی روز ۲۲ تیرماه بعد از حضور در ایفمارک، ادامه تمرینات خود را در ورزشگاه کارگران تهران پیگیری کردند و سرانجام امروز برای برپایی آخرین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل، عازم ترکیه شدند.

تیم فوتبال نساجی در خلال اردوهای داخلی و تمرینات، ۵ دیدار تدارکاتی را نیز پشت‌سر گذاشت و در ادامه ۳ بازی دیگر در ترکیه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا