ورزشی

حساسیت‌ها از بازی هوادار و نساجی گرفته شد

دانا نیوز/مازندران مربی تیم هوادارتهران گفت، بازی تیمش برابر تیم نساجی مازندران از شرایط حساس بودن جدولی فاصله دارد و بدون استرس بازی خواهیم کرد.

“مصطفی صداقت” درنشست خبری پیش از بازی تیمش هوادارتهران برابر میزبانش نساجی به خبرنگاران گفت: بازی خوبی با تیم خوب نساجی خواهیم داشت و خوشحالیم که تقابل ما زمانی اتفاق میفتد که حساسیت جدولی برای دو تیم ایجاد نشده است.

وی افزود: با شناختی که از هم بازیکنان تیم نساجی و هم کادرفنی تیم هوادار که قبلا درتیم نساجی حضور داشتند، شناخت خوبی ازیکدیگردارند و مطمئنم بازی شرافتمندانه و درگیرانه‌ای خواهد بود.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم بعد از این تعداد بازی‌های لیگ، دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و ما هم از بازیکنان نساجی شناخت کافی داریم.

مربی تیم هوادارادامه داد: بازیکنان نساجی که درفصل گذشته با آقای الهامی کار کردند، شناخت خوبی از یکدیگردارند و امیدوارم شرایط بازی به گونه ای باشد که هواداران نساجی از آن لذت ببرند.

صداقت یادآورشد، متاسفانه بعد از بازی جام حذفی وجدایی آقای الهامی از تیم نساجی، از حضور گرم‌ هواداران تیم قائمشهری محروم بودیم و نتوانستیم از وجودشان استفاده کنیم امیدوارم در ادامه راه حتی در مسابقات آسیایی دلگرمی خوبی به نساجی بدهند.

به گزارش دانا نیوز، تیم هوادارتهران درهفته بیست وهشتم مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ عصرشنبه ۱۶ فروردین در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران است.

هوادارتهران تا پایان هفته بیست وهفتم این مسابقات با کسب ۳۰ امتیاز در رده دهم ونساجی مازندران با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول شانزده تیمی قرار دارند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا