ورزشی

قلعه‌نویی را می‌زنند، من که جای خود دارم/ می‌خواهند کشتی نساجی را سوراخ کنند

به گزارش شفاف ، فردا (جمعه) تیم های نساجی و پرسپولیس در یک بازی پشت سر هم یک هفته ای به مصاف هم می روند. وحید فاضلی ، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی گفت: پرسپولیس در آسیا دوم است و تعریف من را نمی خواهد. تیم ما برای این بازی آماده است. همانطور که قول داده ام ، ما سعی خواهیم کرد یک تیم سخت کوش باشیم زیرا این تیم برای ما بسیار مهم است. همچنین استفاده از ایده ها و تاکتیک های ما مهم است. ما می خواهیم مقابل تیم بزرگ نساجی پرسپولیس یک بازی بزرگ انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما در این 6 هفته 12 نیمه را سپری کرده است. از این 12 نیمه ، دو نیمه بد داشتیم. یکی در نیمه اول از سپاهان و دیگری در مس رفسنجان دوم. این نشان می دهد که روند خوبی داشتیم و بازیکنان خوبی نیز داشتیم. ما در چهار هفته اول نتایج خوبی داشته ایم. این امتیازات توسط بازیکنان به دست آمد. من به آنها ایمان دارم. با تشکر از هواداران ما آنها بسیار حمایت می کردند. امیدوارم به حمایت آنها پاسخ دهیم.

فاضلی در تشریح لیگ و برنامه نساجی گفت: شرایط فیزیولوژیکی و روانی تیم ما در سطح بالایی نیست. ما باید این را بپذیریم. این سختگیری بر همه گروه ها تأثیر می گذارد. مطمئن باشید تعداد آسیب ها در سال جاری افزایش می یابد. این سختگیری برای فوتبال ما کاربرد چندانی ندارد. با تشکر از طراحان ، اما باید ببینیم چه چیزی فوتبال ما را بهتر می کند.

وی در پاسخ به این سال که پس از دو شکست ، برنامه اش برای بازیکنانش چیست ، گفت: بازیکنان ما می دانند که همه نتایج بخشی از روندی است که باید طی کنیم. نکته مهم این است که در این روند ، ما می توانیم به سرعت خود را جمع کنیم و به مسابقه برگردیم. بازیکنان ما عالی هستند ، آنها این را درک می کنند. بازیکنان پیشکسوت ما ، به خصوص حامد شیر ، به عنوان کاپیتان کمک زیادی کرده اند. بازیکنان بزرگ باید خود را در این روزگار ثابت کنند. اعضای قدیمی گروه چوب های من بودند. امیدوارم تیم نساجی خوب بازی کند و ما با پرسپولیس یک تیم نساجی قدرتمند باشیم.

من یک سوال از هواداران دارم که مربی نساجی در مورد این تیم چه گفته است. من فقط در مورد فوتبال صحبت نمی کنم. جامعه ما تحمل خود را کاهش داده است. تیم امید ما سالهاست که به المپیک نرسیده و پیرترین تیم جام ملتها را برنده نخواهد کرد. علت چیست؟ دلیل این امر کوتاه بودن برنامه ریزی است. باید آستانه خود را کمی بالا ببریم. از هواداران ما بسیار سپاسگزارم. بگذار طرفداران واقعی ما عاقل باشند. افرادی هستند که می خواهند با این کشتی حرکت کنند. هواداران اجازه نمی دهند. شاید خیلی ها بخواهند وحید فاضلین را در این بازی شکست دهند. امیر گلهوانی معتبرترین مربی لیگ در فوتبال حضور دارد ، بنابراین برای من طبیعی است. مشکلی نیست ، تا وقتی که بتوانند مرا بزنند ، هیچ ارتباطی با پارچه ندارند.

سرانجام وی گفت: نساجی گروهی از پشتیبانان پشت صحنه است. من این روزها آنها را می فهمم. من سالها در این فوتبال بوده ام. من در همه جا تأثیرگذار شده ام. من از کسی نمی ترسم من برای پارچه می جنگم. در روز اول ، شکات طرفداران را به اعتقادات تبدیل می کنم. من هنوز درگیرم من در این فضا بزرگ شدم. امیدوارم طرفداران واقعی ما این موضوع را درک کنند و به دلیل پارچه به ما کمک کنند. منسوجات بسیار پیشرفته هستند و هماهنگی و اجرای تاکتیک ها به زمان نیاز دارد. نگران هواداران نباشید. ما تیم خوبی داریم. وقتی دعوا می کنیم ساعت ها وقت می گذاریم. اطمینان حاصل کنید که کشتی به ساحل رسیده است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا