علمی و پزشکی

ثبت۱۱۷هزار پیام مردمی در سامانه«سامد»/ ۱۰۰۰مورد از شکایات مردمی استان در حوزه دارو و نظام پزشکی

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران از ثبت ۱۱۷ هزار پیام مردمی در سامانه سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) در سال گذشته خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، اسدالله تقی زاده در نشست خبری امروز (چهارشنبه)، با اشاره به اقدامات در دست اجرای اداره کل بازرسی استانداری تهران، گفت: یکی از دغدغه‌های موجود بر اساس بررسی‌ها و آماری که گرفته شده، این نکته است که مردم برای شکایات در حوزه درمان باید به کجا مراجعه کنند. 

وی افزود: هزار مورد از شکایات مردمی، در حوزه دارو، قیمت آن، کیفیت نظام پزشکی و خدمات پرستاری و امثالهم بوده است که برای رسیدگی یه این مهم، از جایگاه نظارتی استاندار تهران، ورود کردیم تا درخواست‌های مردم در این حوزه را ثبت‌کنیم. 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران، افزود: تحت عنوان نظارت بازرسی و کنترل، عملکرد دستگاه‌های مربوطه در این زمینه را بررسی می‌کنیم و حتی شده به صورت مصداقی به این موضوع ورود می کنیم. 

وی ادامه داد: در سال قبل ٢ مدیر بیمارستان شهرستان‌های تهران را بر اساس گزارشات واصل شده، عزل کردیم. 

تقی‌زاده تاکید کرد: بر اساس آمار از سامانه سامد، بعد از موضوعات معیشتی و اشتغال، بالاترین شکایت مردم از حوزه درمان است. 

وی گفت: سال گذشته ١١٧ هزار پیام در سامانه سامد ثبت شده است که ٣٨ تا ۴٠ درصد آن منتج به نتیجه شده است و تا نقطه مطلوب فاصله داریم. 

انتهای پیام
 

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا