فرهنگ و هنر

از آثار با کیفیت حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌شود

دانا نیوز/فارس معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با فعالان جهادی و مردمی از حمایت آثار با کیفیت در حوزه ایثار و شهادت خبر داد.

سید محمدصادق هاشمی در همایش فعالان مردمی و جهادی فارس گفت: چاره‌ای نداریم جز این که دستمان را به سوی گروهای مردمی و فعالان فرهنگی دراز کنیم.

به گزارش دانا نیوز و به نقل از بنیاد شهید فارس هاشمی افزود: گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی را باید برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعال کرد و این سبب می‌شود ما در سفر به استان‌های مختلف برای ارتقای حوزه فرهنگی ایثار شهادت با این افراد جلسات گفت‌وگو و بحث و تبادل نظر برگزار کنیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم چنین از فعالان حوزه فرهنگی خواست پیشنهادات، دغدغه‌ها و نیازهای خود را برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کنند.

هاشمی در پاسخ به برخی مطالبات جانبازان و فعالان فرهنگی و خادمان خانواده شهدا نیز  گفت: به ایثارگران کارت خدمات داده می‌شود تا هر ایثارگر بتواند سالانه تا سقف معین از آن استفاده کند.

او با بیان اینکه قرارداد ۵ فیلم سینمایی امسال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت منعقد شده است، افزود: بهترین راه معرفی شهدا معرفی با هنرهایی مثل ساخت مستند، شعر، کتاب، سرود و فیلم است.

هاشمی گفت: اگر هنرمندان با رعایت چارچوب‌های فنی اثری در حوزه ایثار و شهادت تولید کنند از آن اثر حمایت می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید  و امور ایثارگران کشور افزود: باید کارهای فرهنگ ایثار و شهادت برون سپاری شود و به برنامه‌های خوب در حوزه ایثار و شهادت بودجه داده می‌شود.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا