استان ها

واکنش رئیس شورای وحدت استان سمنان به حذف عکس امام از یک لیست انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز استان سمنان ،حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در نشست خبری با اصحاب رسانه سمنان اظهار کرد: همه ما وامدار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با حذف عکس امام از یکی از لیست‌های انتخاباتی خاطرنشان کرد: اگر این کار، غیرعمد انجام شده ، یک غفلت است و باید جبران شود واگر خدای ناکرده عمدی در کار باشد که بعید به نظر می رسد باید به این جریان تذکر جدی داده شود.

رئیس شورای وحدت استان سمنان هر گونه حذف عمدی نام و تمثال امام راحل را خطرناک و غیرقابل پذیرش دانست و تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب در همه برنامه‌ها و رویدادها از امام بزرگوار به نیکی و بزرگی یاد می‌کند و همه وظیفه داریم جایگاه رفیع امام راحل را مدنظر داشته باشیم چرا که همه ما وامدار بنیانگذار حضرت امام هستیم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: شورای وحدت استان سمنان در صورت صحت این موضوع به شعبه استانی این جریان تذکر داده و از آنها تقاضا می کند که اشتباه خود را اصلاح کنند.

رییس شورای وحدت استان سمنان همچنین، نامزدهای مورد حمایت این شورا را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین چهار حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی، دامغان و گرمسار و آرادان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

قدرتی گفت: «آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری» به عنوان نامزد مورد حمایت این شورا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: «عباس گلرو» در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، «حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری» از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، «علیرضا معینیان» از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان و «محسن دارابیان»، «علی اکبر علیزاده» و «حجت‌الاسلام علی ملاکاظمی» از حوزه انتخابیه دامغان از نامزدهای مورد حمایت این شورا در استان است.

وی اظهار کرد: معیشت، اشتغال، درمان و مسکن چهار مشکل مهم مردم است، اما مردم با وجود مشکلات با نظام جمهوری اسلامی ایران قهر نمی‌کنند در صحنه حضور پررنگ دارند و امید می‌رود مسوولان نیز برای رفع مشکلات بیش از پیش تلاش کنند. امروز کلید حل مشکلات جامعه حضور پرشور در انتخابات است.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و تبادل آرا از وظایف رسانه در انتخابات است. رسانه نقشی موثر در اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی و تحقق جهاد تبیین دارد و انتظار می‌رود برای مشارکت حداکثری در انتخابات نیز بیش از پیش نقش‌آفرینی کنند.

رییس شورای وحدت استان سمنان بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش مضاعف و ارزشمندی دارند.

وی با اشاره به ۲۰ توصیه‌ رهبر معظم انقلاب به خبرنگاران و رسانه، افزود: رسانه در زمینه ارتقای امید در جامعه و روشنگری وظیفه مهمی دارند. یک مسوول هم با رفتار، اخلاق، عمل و خدمات خود می‌تواند در زمینه امیدآفرینی در جامعه موثر باشد.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: برای انجام کارها در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جامعه نیاز به آرامش داریم و رسانه نقشی مهم در تحقق این راهبردها دارد. فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخاباتی است، اما نباید این فضا آلوده به تخریب و مطالبه‌های فردی و گروهی شود.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا