فرهنگ و هنر

آخرین وضعیت بیماری بازیگر مطرح تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

مرجان صفابخش طرح صحنه و کارگردان و همسر این بازیگر با بیان این که حال روحی و جسمی آرش خوب است توضیح داد: او کمی ضعف کلی دارد. از امروز شیمی درمانی را شروع کرده تا به قلب دشمن برود و شکستش بدهد.

او با بیان این که آرش عضو صندوق هنر است افزود: همسرم بیمه تکمیلی نداشت. آقای پژمان بازغی و خانم نعیمه نظام دوست پیگیری کردند که از بیمه تکمیلی برخوردر شود. آقای افشار انجمن تئاتر کمدی هم تماس گرفتند و پیگیری کردند. همان طور که می‌دانید سرطان یک بیماری لاکچری و خیلی گران است. درمانش پول زیادی می‌خواهد و فقیر و غنی نمی‌شناسد. ضمن این که برخی بیمارستان‌ها شلوغ هستند و برای تزریق شیمی درمانی باید در صف بایستیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در بیمارستان‌های خصوصی و کلینیک‌ها تزریق را انجام دهیم.

صفابخش ادامه داد: حدود ۸ ماه طول کشید تا فهمیدیم آرش به این بیماری مبتلاست. در یکی از بیمارستان‌ها پاتولوژی انجام داد که در نتیجه‌اش نوشته بودند هیچ بافت سرطانی وجود ندارد. پزشک مان پیگیری کرد و دوباره همه مراحل را در بیمارستان جم انجام دادیم که تشخیص دادند که سرطان پانکرانس دارد.

وی درباره انگیزه‌شان از اطلاع‌رسانی درباره این بیماری در فضای مجازی تاکید کرد: در صفحه آرش روند شیمی درمانی را توضیح می‌دهیم. چون کسانی هستند که نمی‌دانند وقتی بیمار شدند باید چه کار کنند. خانم نظام دوست ابتدا در صفحه‌اش درباره بیماری آرش گفت و یک عده نگران شدند. من به آرش گفتم خودت یک ویدئو منتشر کن و همه چیز را توضیح بده. من نگران بودم بازخورد بدی داشته باشد و یک عده بگویند چه خوب که سلبریتی‌ها بیمار می‌شوند! ولی دیدم چقدر انسان‌های خوب داریم و همه دارند آرزوی سلامتی می‌کنند.

همسر آرش میراحمدی افزود: صاحبخانه شش سال پیش ما زنگ زده و احوال آرش را پرسیده است. آرش وقتی این تماس‌ها را می‌بیند خیلی خوشحال می‌شود. او ۸ ماه از کار دور بوده، ولی هنوز مردم دوستش دارند و فراموشش نکرده‌اند. البته تماس‌هایش را من جواب می‌دهم. چون خودش حوصله تلفن جواب دادن را ندارد. من از شما خواهش می‌کنم از انرژی خوب مردم بنویسید و برای ما بگویید.

صفابخش درباره وضعیت شغلی آرش میراحمدی گفت: او نزدیک به هشت ماه است که بیمار است و سر کاری نرفته است. خود من هم سرکاری نرفتم، چون باید پرستاری می‌کردم. در این مدت برای صفحه‌اش هم ویدئویی نساخته است. چون روحیه و جانش را نداشته است.

آرش میراحمدی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین کار‌های این بازیگر می‌توان به بازیگری در سریال خنده بازار، سریال محله گل و بلبل و سریال بچه محل اشاره کرد. همچنین سریال طنز «از این به بعد» از آخرین کار‌های او در تلویزیون و شبکه نسیم محسوب می‌شود

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا