ورزشی

بیانیه رسمی امباپه؛ کیلیان را عصبانی کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

یک‌بار دیگر در ژانویه و بازار انتقالات هستیم و نام کیلیان امباپه بر سر زبان‌هاست. ستاره پی اس جی قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود و فعلا تمدید نکرده است. امباپه منعی برای مذاکره با باشگاه‌های دیگر ندارد و هر روز شایعه‌ای جدید در مورد او منتشر می‌شود.

عصر روز گذشته مارکا گزارش داد که رئال مادرید این زمستان به امباپه پیشنهادی نخواهد داد و اصلا مذاکره‌ای در کار نیست. در تابستان نیز اولویت رئال، آلفونسو دیویس است و تنها در صورت ابراز علاقه خود امباپه، مذاکره با وی را شروع خواهد کرد. در واقع توپ در زمین امباپه است و رئال قدم پیش نخواهد گذاشت.

شب گذشته ولی فوت مرکاتو فرانسه ادعا کرد امباپه و رئال به توافق رسیده‌اند. 

ساعاتی پیش رادیو RMC، منبع معتبر فرانسوی، در این‌باره و به نقل از باشگاه پاری سن ژرمن گزارش داد: «ما اطمینان می‌دهیم که هیچ تصمیمی از سوی مهاجم فرانسوی در مورد تمدید یا پایان دادن به قراردادش در ماه ژوئن گرفته نشده است. فوت مرکاتو گزارش می‌دهد، عصر یکشنبه، توافقی بین مهاجم پاریسی در روزهای اخیر با رئال مادرید صورت گرفته و انتقالش در تابستان آینده را قطعی کرده است. در حال حاضر تایید یا رد آن دشوار است. پی اس جی می‌گوید از وجود چنین توافقی اطلاعی ندارد. مدیران باشگاه انتظار داشتند و هنوز هم انتظار دارند که از تصمیم بهترین گلزن تاریخ باشگاه زودتر از هر منبعی مطلع شوند.»

در همین رابطه دقایقی پیش از طرف کیلیان امباپه نیز بیانیه‌ای منتشر شد که پاسخی به این شایعات بود.

بیانیه‌ای که از طرف ایجنت او در اختیار رادیو RMC قرار گرفته و در آن تاکید شده که شایعات کذب هستند: «هیچ توافقی در مورد آینده کیلیان وجود ندارد و هیچ بحثی در مورد آینده او وجود نداشته است. هیچ نوع فشاری نمی تواند زمانبندی برای تفکرات و تصمیم نهایی کیلیان را تعیین کند.»

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا