ورزشی

واکنش باشگاه استقلال به بیانیه سازمان نظام وظیفه

باشگاه استیگال پاسخگوی سیاوش یزدانی و محمد خوزه مرادمند برای سربازی است.

به گزارش دانا نیوز باشگاه استقلال روز سه شنبه در بیانیه ای به شرح زیر است:

“هواداران عزیزم، از این فرصت استفاده می کنیم و موارد زیر را بیان می کنیم:

بر اساس ماده 1 این اطلاعیه، بازیکنان تیم ملی تا پایان 30 سالگی حضور خواهند داشت.

ملاک تعیین وضعیت تیم ملی بر اساس سال ها و مسائل گذشته نظر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است.

حالا که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نامه هایی مبنی بر عضویت او در تیم ملی و علاقه مندی به بازیکنان درگیر در این زمینه نوشته اند، چگونه از تعویق اعزام محمد خوزه مرادمان جلوگیری می کنید؟

سوال اینجاست که آیا این ملی پوش 28 ساله فراتر از اختیارات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تمدید شده است؟ آیا تاییدیه فدراسیون و وزارت ورزش هنوز تایید نشده است؟

سوال اینجاست که باشگاه استیگال چگونه باید از ظرفیت قانونی خود برای تمدید آزادی آقای مرادمند استفاده کند؟

از طرفی بازیکن تیم ملی آقای سیاوش یزدانی که هم اکنون در لیست 23 نفره تیم ملی حضور دارد و کورکورانه در تیم ملی حضور دارد چرا این سوال به تعویق نمی افتد؟ آیا هیچ تاخیری برای دستورالعمل در مورد این موارد وجود ندارد؟ اگر سیوش یزدانی بیش از سه ماه از میادین دور باشد، دوستانش باید به این سوال پاسخ دهند که چگونه می تواند آمادگی خود را برای بازی در تیم ملی حفظ کند؟

چرا علیرغم درخواست فدراسیون و وزارت ورزش، مقامات ارشد کتبا مهلتی سه ماهه صادر نکردند؟

چرا ملی پوشی مثل سیوش یزدانی اگر توانایی قانونی و فرصت کمک و کمک دارد به جای تمدید هر ربع باید در خانه بماند؟ آیا از راهکارهای موجود در قانون و بخشنامه استفاده نشده است؟

سیوش یزدانی تا 8 اسفند فرصت داشت برای باشگاه استیگال بازی کند اما تاریخ انتقال او 12/1/1400 بود.

عدم توانایی مسئولان ذیربط در استفاده از ظرفیت قانونی برای قهرمانی در لیگ برتر استیگال، پرسش هایی را در خصوص رابطه هواداران فضای مجازی برخی تیم ها ایجاد می کند.

آیا بازی مخفیانه تیم فوتبال Steigal فقط یک ساعت قبل از دستور کار حرفه ای و عادلانه است؟

با توجه به مفاد ماده 19 و تبصره 2 قانون خدمت وظیفه عمومی تاکید می کنیم که کلیه مشمولان با احضار یک سال تا آزادی آزاد هستند. تعیین تاریخ و محل خدمت به عهده وظیفه عمومی ناجا می باشد. در صورتی که سازمان وظیفه عمومی ناجا عذر لازم را بیابد، می تواند نسبت به تمدید پرونده به زمان بعدی اقدام لازم را انجام دهد.

شکی نیست که استلا قوانین را رعایت می کند و ادعای غیرقانونی ندارد اما مشخص نیست چرا این ادعای قانونی در زمانی که لیگ برتر در اوج بود رد شد. آیا این رقابت منصفانه و عادلانه است؟

ما هرگز از حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد و مانند سال های گذشته اجازه نخواهیم داد که رقابت منصفانه از بین برود و برنده شود.

باشگاه Staggle در مقابل این فعالیت غیرقانونی از حق خود محروم نخواهد شد و به اطلاع عموم علاقمندان خواهد رساند که برای تضییع حقوق باشگاه استگلا دیر شده است. ما می خواهیم از تمام ابزارهای قانونی برای تضمین حاکمیت قانون در فوتبال ایران استفاده کنیم.

بر اساس این سند، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تمدید و حکم مسئولان ارشد این کشور را به مدت 3 ماه تایید کرده اند و در حال رصد وضعیت باشگاه استلا و هواداران وفادار آن برای حفظ حقوق این باشگاه و اعضای دفاع عمومی

در عین حال از سازمان و دستگاه های ذیربط انتظار داریم با توجه به تفسیر مضیق و سختگیرانه ای که از قانون تکلیفی دارند، در خصوص انتشار برخی اخبار و برخی بازیگران تحقیقات لازم را انجام دهند.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا