ورزشی

کمیته تعیین وضعیت استقلال را محکوم کرد

کمیته تعیین وضعیت استقلال را محکوم کرد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مختلف صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز، آرای صادر شده به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت فرشاد پیوس از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 6 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 137 میلیون و 340 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت مصطفی صداقت از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 65 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه مس شهر بابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 700 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد توتونچی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سیما بیات از باشگاه بادرود تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت رضا شاه منصوری از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 76 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمدرضا مهاجری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 283 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا