ورزشی

مورد عجیب در پرونده شکایت یزدانی از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش یزدانی در نقل و انتقالات زمستانی، به شکل عجیب و جنجالی از استقلال جدا شد. این بازیکن که مورد غضب ریکاردو ساپینتو قرار گرفت، قراردادش به صورت یک طرفه فسخ شد تا بدین ترتیب از جمع آبی‌ها جدا و راهی سپاهان شود.

یزدانی که تا آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات علاقه‌ای به جدایی نداشت، از استقلال کنار گذاشته شد و مدیران باشگاه قرارداد او را فسخ کردند تا بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند که حتی این اتفاق نیز رخ نداد و جای خالی سیاوش تا پایان فصل پر نشد.

بعد از این جدایی اجباری، یزدانی از طریق وکلای خود اقدام به شکایت از استقلال کرد و او مدعی شد که آبی‌ها باید مطالبات او را پرداخت کنند. این بازیکن به تیم سابقش اعلام کرده بود که با کسر مبلغ قرارداد امسال و سال بعدش با سپاهان از قرارداد امسال و سال بعدی که با استقلال داشت، آبی‌ها باید ما به تفاوت ایجاد شده را به وی بپردازند.

در واقع یزدانی ابن شرایط را تعیین کرده بود که اگر قرارداد سال بعدش با سپاهان ۱۰ میلیارد تومان تعیین شود و مبلغ قرارداد فسخ شده اش با استقلال ۱۳ میلیارد باشد، آبی‌ها باید سه میلیارد ما به تفاوت قرارداد‌ها را پرداخت کنند که این مسئله توسط مدیریت وقت رد و منجر به شکایت یزدانی از باشگاه سابقش شد.

با این حال، تاکنون کمیته تعیین وضعیت به پرونده مذکور رسیدگی نکرده که این موضوع نیز دلیل جالب و البته عجیبی دارد. گفته می‌شود که سیاوش یزدانی پس از ثبت شکایت اولیه در کمیته وضعیت، از طریق وکلای خود دنبال تهیه مدارک و مستندات علیه باشگاه استقلال بوده و به همین دلیل نیز تاکنون هزینه دادرسی شکایت خود را پرداخت نکرده است.

سیاوش یزدانی پس از تکمیل مدارک خود و مشورت با وکلا، در صورت اطمینان از نتیجه شکایت علیه باشگاه استقلال، هزینه دادرسی را پرداخت و این پرونده را در کمیته وضعیت پیگیری خواهد کرد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا