ورزشی

برابر استقلال شجاعانه بازی کردیم/ شکست ملوان را گردن می‌گیرم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آخرین دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۶ مرداد) بین تیم‌های استقلال و ملوان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

مهدی تارتار در نشست خبری پس از پایان این دیدار گفت: در رابطه با بازی اگر بخواهم صحبت کنم ما بازنده بودیم ولی شجاعانه بازی کردیم حق ما باخت نبود. اگر در نیمه اول از پنالتی به دست آمده گل به دست می‌آوردیم، شرایط فرق می‌کرد و می‌توانستیم برنده باشیم.

وی ادامه داد: امروز بدشانس بودیم، بازیکنان من شجاعانه بازی کردند، از بازیکنانم تشکر می‌کنم، جسورانه بازی کردند، مسئولیت باخت به عهده من است، از هواداران ملوان هم عذرخواهی می‌کنم و از آنها می‌خواهم صبور باشند. این ملوان من را یاد ملوانی می‌انداخت که یقه تیم‌های بزرگ را می‌گرفت ما از لحاظ آماری برتر از استقلال بودیم آنها طرح و برنامه خودشان را داشتند ولی ما موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم مگر به خاطر اشتباهاتی که خودمان داشتیم.

تارتار تاکید کرد: اشتباهات ما می‌توانست دردسرساز شود اما روی یک ضربه ایستگاهی که استقلال خطرناک ظاهر می‌شد مرادمند توانست یک گل خوب بزند و دفاع ما غافل شد قرار بود هر کسی در انجام شرح وظایف عملکرد خوبی داشته باشد اما اشتباه کردیم و حریف به ما گل زد این اشتباهات به خود ما برمی گردد، جریمه کلی است و من هم باید جریمه شوم و باید تاوان اشتباهات مان را پس بدهیم و در بازی‌های آینده به حداقل رسانده و در آینده با عملکردی که خوبی داریم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم شما خوب و روان بازی می‌کند و جوان است گفت: ما آخرین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم و از سایر تیم‌ها عقب ماندیم چند هفته زمان می‌برد که به شرایط ایده آل برسیم و اینکه ما از سطح دریا آمده ایم و اینجا ارتفاع زیاد است و با تعویض‌هایی که انجام دادیم در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم موقعیت خلق کردیم اما کم دقت بودیم به استقلال تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این پرسش که بازی خوبی انجام می‌دهید اما آمار شما دربرابر استقلال خوب نبوده و باخت‌های پیاپی داشتید گفت: استقلال و پرسپولیس چند بار می‌بازند؟ ما نمی‌توانیم این موضوع را قیاس کنیم اینکه ما توانستیم دو بار با پارس جنوبی استقلال را شکست دهیم مهم بود همه آمارها را در برابر استقلال و پرسپولیس اینطور است بودجه و زیرساخت دو تیم را ببینید هیچ کدام قابل قیاس نیست ما تیم مردمی هستیم اما حمایتی که از استقلال و پرسپولیس می‌شود از ما نمی‌شود ما هواداران دو آتشه داریم ملوان از بیشتر از سرخابی‌ها دوست دارند و امیدوارم به این تیم هم کمک شود.

تارتار در خصوص از لیست خارج شدن خانزاده گفت: او دچار سرماخوردگی شدید شده و نمی‌توانست برای ما برابر استقلال بازی کند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا