ورزشی

پیروزی قاطع سایپا و تداوم شکست‌های مس سونگون – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هفته هفتم لیگ دسته اول کشور شنبه ۲۲ آنلاین با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

مس سونگون ۰ – ۱ چادرملو اردکان

در نخستین مسابقه از ساعت ۱۵ تیم‌های مس سونگون و چادرملو اردکان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. در این مسابقه تیم مس سونگون با نتیجه یک بر صفر بازی را به حریف خود واگذار کرد تا سومین شکست پیاپی خود را متحمل شود. تک گل تیم چادرملو در این مسابقه را رضا محمودآبادی در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند. شاگردان سعید اخباری با پیروزی در این دیدار ۱۶ امتیازی شدند.

داماش گیلان ۳ – ۲ خلیج فارس ماهشهر

علی نظرمحمدی که به تازگی هدایت تیم داماش را بر عهده گرفته است برای پیروزی مقابل خلیج فارس ماهشهر کار سختی در پیش داشت. آنها نیمه اول را با گل آرمین انبساطی در دقیقه ۳۷ پیروز به رختکن رفتند. اما نیمه دوم دستخوش اتفاقات زیادی بود.

محمدجواد عباسی در دقیقه ۵۳ برای خلیج فارس ماهشهر گلزنی کرد و بازی به تساوی کشیده شد و در دقیقه ۶۰ امیر علیدادی خلیج فارس را پیش انداخت. امیرحسین یوسفی اما در دقیقه ۷۱ کار را به تساوی کشاند و در نهایت سعید طالبی در دقیقه ۸۵ شادی را به اردوی داماش آورد و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا سونگونی ها به نخستین پیروزی فصل خود دست پیدا کنند.

سایپا ۳ – ۰ آریو اسلامشهر

از ساعت ۱۷ تیم فوتبال سایپا میزبان آریو اسلامشهر بود و موفق شد در یک بازی برتر حریف خود را با ۳ گل شکست دهد. فردین نجفی در دقایق ۲۷ و ۶۰ و سعید کریمی در دقیقه ۷۰ برای سایپا گلزنی کردند. سایپا با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر توانست صدر جدول را از چادرملو پس بگیرد. حسین میرزا حسینی پور در دقیقه ۸۳ از تیم آریو اخراج شد.

نفت و گاز گچساران ۱ – ۰ مس شهر بابک

تیم‌های نفت و گاز گچساران و مس شهر بابک از ساعت ۱۷ به میزبانی تیم گچسارانی به مصاف هم رفتند. این بازی تا دقایق پایانی بدون گل مساوی پیش می‌رفت. اما امید علیپور در دقیقه ۸۵ موفق شد گل پیروزی بخش نفت و گاز را به ثمر برساند و ۳ امتیاز ارزشمند را به اندوخته‌های تیمش اضافه کند. نفت و گاز با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد.

پارس جنوبی جم ۰ – ۱ شهر راز شیراز

تیم شهر راز شیراز با هدایت ستار زارع از ساعت ۱۷ مهمان شاگردان امید روانخواه بودند. شهر راز موفق شد در این مسابقه با گل به خودی کیخسرو سیاهپور در دقیقه ۷ از پارس جنوبی جم پیش بیفتد و این نتیجه تا پایان بازی بدون تغییر باقی ماند تا جدال رقبای سابق را ستار زارع پیروز شود.

نفت مسجدسلیمان ۲ – ۲ استقلال آبی پوش ملاثانی

در دیگر مسابقه هفته هفتم لیگ دسته اول کشور هم تیم نفت مسجدسلیمان میزبان استقلال آبی پوش ملاثانی بود. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید. گل‌های تیم نفت را رضا احمدیان زاده و سجاد موسوی به ثمر رساندند و برای استقلال آبی پوش ملاثانی هم هادی امینی و احسان علوان زاده گلزنی کردند.

جدول مسابقات تا پایان نخستین روز هفته هفتم

پیروزی قاطع سایپا و تداوم شکست‌های مس سونگون

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا