فرهنگ و هنر

بیش از ۵۰ دوربین تلویزیونی مراسم روز قدس را پوشش می‌دهند

با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات فلسطین، معاونت سیما تدارک ویژه‌ای را برای روز قدس امسال در نظر گرفته است.

به گزارش دانا نیوز به نقل از روابط عمومی سیما، معاونت سیما با همت مرکز تولید و فنی سیما و همکاری شبکه‌های سراسری، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را با بیش از ۵۰ دوربین تلویزیونی و اختصاص ۷ واحد سیار، ۵ واحد خودرو  SNG و ۵ اویوست پوشش می‌دهد.

شبکه‌های سیما حماسه حضور مردم ایران در تهران و نقاط مختلف کشور را از ساعت ۹ صبح در قاب‌های متنوعی نمایش می دهند.

دوربین‌های شبکه‌های یک، دو، قرآن، افق، امید، کودک، سلامت و تهران به ترتیب با استقرار در دانشگاه تهران، تقاطع ابوریحان و انقلاب، چهارراه ولیعصر (عج)، میدان انقلاب و ضلع شرقی میدان، ضلع غربی میدان انقلاب، میدان فلسطین و تقاطع انقلاب و فلسطین، راهپیمایی روز قدس را به تصویر می کشند. همچنین پوشش راهپیمایی شهرستان های شهریار، ورامین و اسلامشهر از شبکه تهران پخش می شود.

همچنین شبکه یک با استقرار در دانشگاه تهران، اقامه نماز جمعه و خطبه‌ها را پوشش می‌دهد و برنامه زنده «ساعت به وقت قدس» با تبیین مسائل فلسطین و جبهه مقاومت با حضور مهمانان و کارشناسان، قهرمانان ملی و گروه‌های سرود ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد.

شبکه‌های سه و چهار نیز تصاویر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را به صورت چند قاب پخش می‌کنند.

«نسیم آوا» ویژه‌برنامه روز قدس شبکه نسیم است که از ساعت ۹ تا ۱۱ به پوشش زنده حضور مردم در راهپیمایی می‌پردازد.

گروه معارف شبکه تهران برنامه «لشگر قدس» ویژه راهپیمایی روز قدس را روی آنتن می‌برد. این برنامه از ساعت ۹ صبح تا قبل از اذان ظهر و عصر پخش خواهد شد و قرار است مجریان و هنرمندان شبکه تهران با حضور در جایگاه اختصاصی این شبکه واقع در خیابان انقلاب تقاطع فلسطین در مسیر راهپیمایی، حماسه حضور مردم را به صورت زنده و مستقیم به تصویر بکشد. همچنین پوشش گسترده راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران، بخشی دیگر از تدارک شبکه تهران سیما در روز قدس است.

شبکه قرآن و معارف سیما علاوه بر تهیه و پخش ویژه‌برنامه و میان برنامه‌های مختلف، راهپیمایی پرشور مردم تهران را در چهارراه ولیعصر (عج) به صورت زنده و مستقیم پوشش می دهد.

همچنین مجریان شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در بین اقشار مختلف مردم تصاویر زنده‌ای از حال و هوای این راهپیمایی را مخابره خواهند کرد.

حضور پرشور مردم به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم نیز پوشش داده خواهد شد و گزارش‌های ارسالی خبرنگاران افتخاری شبکه، به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا