فرهنگ و هنر

پخش صداهای مصدق و فاطمی از تلویزیون

برنامه تلویزیونی «برصد به دست فردا» به بررسی و تحلیل ابعاد مختلف کودتای 28 مرداد و پخش صدای دکتر محمد مصدق و دکتر حسین فاطمه در اتاق صدای دائمی می پردازد.

به گزارش ESN، برنامه تلویزیونی «برص به دست فردا» با موضوع کودتای 28 مرداد، جمعه 7 مرداد ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

از جمله موضوعات «دست فردا» در این بخش، می توان به تحلیل ابعاد مختلف کودتای 28 مرداد، مروری بر این واقعه تاریخی و بررسی و افشای اسناد اشاره کرد. حضور سفیران و سربازان آمریکا و انگلیس در این مراسم.

مقدمه مستند «کودتا 53» بخشی دیگر از قسمت هفدهم «برصد به دست فردا» است و صدای دکتر محمد مصدق و دکتر حسین فاطمی در قسمت صدای دائمی پخش می شود.

شبکه چهار سیما به نویسندگی و تهیه کنندگی علی زران و تهیه کنندگی فواد صفریان پور یک پروژه گروهی اجتماعی است که به بررسی اساسی ترین مسائل برای مخاطب می پردازد و سعی دارد تصویری از آینده ترسیم کند. در قرن گذشته.

این برنامه با ارائه علیرضا شجاعانوری در هر کلاس یک موضوع و بخش اجتماعی مهم و تأثیرگذار را در قالب آیتم های مختلف در دو رویکرد «بررسی تحولات قرن گذشته» و «پیش بینی و آینده پژوهی» بررسی می کند.

از جمله مواردی که در این برنامه گنجانده شده است، بحث درباره گذشته و آینده موضوع برنامه با حضور کارشناسان و متخصصان است.در این قسمت منصور بهیان از «نگاهی به آینده» و کیانا فرهی از «مروری بر گذشته و رویدادها» هستند. قرن چهاردهم» با مهمانان برنامه به بحث و تبادل نظر می پردازد.

یکی دیگر از راویان این برنامه اردشیر رستمی است که موضوعات مختلف را با حسی شاعرانه ارائه می کند و معین الدین زاریان در مستندهای ساخته شده در سینما و تلویزیون کشور تصویری زنده از قرن چهاردهم را به مخاطب ارائه می دهد.

از دیگر آیتم های این برنامه می توان به «دانش قرن چهاردهم (مستند کوتاه)» و «رویدادهای قرن چهاردهم؛ (رویدادها و حوادث)» اشاره کرد.

«بارصد به هند فردا» هر هفته جمعه ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود. اولین بازی این برنامه ساعت 16 روز بعد از پخش، بازپخش دوم هر دوشنبه ساعت 9:00 و تکرار سوم جمعه آینده ساعت 16:00 است.

قسمت های اول تا شانزدهم این برنامه به بررسی موضوعاتی چون «طنز در قرن چهاردهم»، «بررسی تغییرات جمعیتی ایران در قرن چهاردهم»، «شهرهای قوی در قرن چهاردهم»، «صد سال نفت» می پردازد. . . «علم»، «محیط زیست» و «بررسی یکصدمین سالگرد معبد رضوی»، «ارتباطات»، «صدمین سالگرد معماری»، «رادیو»، «یک قرن سبک زندگی ایرانی»، «اینترنت و ارتباطات مدرن»، «نوستالژی»، « خانه و خانواده» و «آیین ها و آیین های ایران» با حضور کارشناسان اکران شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا