حوادث

کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در “آمل”

دانا نیوز/مازندران سرپرست انتظامی شهرستان آمل از کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین کیانمهر” درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران و این فرماندهی قرار گرفت.

وی، افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی، ماموران موفق به شناسایی متهم که به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان می‌کرد، شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که پس از هماهنگی‌ های قضایی، همکاران، طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این سوداگر مرگ بیش از ۲۸ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد .

سرهنگ کیانمهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

آزادسازی ۳۰ هزار متر مربع از سواحل دریا در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از رفع تصرف ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ساحلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدجعفر افضلی” در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای مصوبه شورای تامین شهرستان مبنی بر آزادسازی ساحل سنگچین، ۳هکتار از زمین‌های ساحلی در این ساحل با حضور مقتدرانه پلیس رفع تصرف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه این طرح به صورت مشترک بین نیروی دریابانی و اداره منابع طبیعی و شهرداری و با حضور دادستان اجرا شد، گفت: زمین‌های ساحلی آزادسازی شده از دست افراد حقیقی ساماندهی و در دسترس عموم قرار گرفته است.

سرهنگ “سیدجعفر افضلی” از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار در خصوص ساخت‌ و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

زمین گیر شدن اراذل و اوباش در فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری ۵ اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی و درگیری در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسن هاشم پور” در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات واصله از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت، سلب آسایش شهروندان، تیراندازی و نزاع و درگیری توسط تعدادی اراذل اوباش در منطقه صفاییه فریدونکنار رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.

وی، افزود: با تشکیل تیم های عملیاتی و انجام اقدامات پلیسی؛ محل اختفای متهمان که از اراذل و اوباش شهرستان بابلسر بودند شناسایی شدند .

سرهنگ هاشم پور، تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی شهرستان بابلسر و فریدونکنار که با اقدام های هنجار شکنانه خود موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند توسط ماموران دستگیر  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی آلات شرارت غیرمجازاز مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع شدند

رفع تصرف اراضی کشاورزی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی ۳ قطعه از اراضی کشاورزی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” علی اکبر قلی پور” در تشریح این خبر بیان کرد: در پی ساخت سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران  کلانتری ۱۱  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: پس از هماهنگی های قضایی، با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان نسبت به تخریب دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در این زمین‌ها اقدام شد .

سرهنگ قلی پور از آزادسازی ۳ قطعه از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و از شهروندان خواست، هرگونه اخبار درخصوص ساخت‌ و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، ملی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک نفر از اراذل و اوباش سطح دار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ساری پس از هماهنگی قضایی و با انجام تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و وی را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی انواع سلاح سرد و مقادیری  مشروبات الکلی کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

دستگیری اعضای باند رسید ساز جعلی در”نوشهر”

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از اعضای باند رسید ساز جعلی که از طریق اپلیکیشن اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ “علی اکبر درویشی” اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق رسید ساز جعلی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که متهمان پس از مراجعه به فروشگاه‌ها، درخواست مواد غذایی، لوازم خانگی و … می‌کنند و با ارائه یک رسید بانکی جعلی در موبایلشان، ادعا می‌کردند که پول به حساب فروشندگان واریز شده است ولی پس از گذشت چند ساعت شکات متوجه می‌شدند که پولی به حسابشان واریز نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، ادامه داد: مامورین پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در این خصوص ۳ کلاهبردار که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه تاکنون به ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از ۷ نفر شهروند در نوشهر اقرار و اعتراف کردند، عنوان کرد: اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ “علی اکبر درویشی” از شهروندان خواست سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا