حوادث

انهدام باند سرقت از منازل یا دیلم و سلاح روولور

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفتک به دنبال وقوع چندین مورد سرقت‌ از منزل شهروندان و دریافت شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در گام نخست با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی و دعوت از شکات متوجه شدند که چهار تن از اعضای باند سرقت منزل که با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند سفید رنگ با شیوه و شگرد توپ زنی و دیلم در منازل را تخریب کرده  وارد منزل شده و تمامی اموال باارزش را از منزل مالباختگان به سرقت برده‌اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با توجه به حساسیت موضوع اقدامات گسترده اطلاعاتی و کارآگاهی را آغاز کرده و موفق شدند هویت چهار تن از اعضای باند را شناسایی کنند که همگی از سارقان سابقه‌دار نیز بوده‌اند. آنان همچنین موفق شدند با اقدامات میدانی مخفیگاه تمامی اعضا را شناسایی کرده و در سه عملیات غافلگیرانه و منسجم که با هماهنگی مقام قضایی به اجرا درآمد، هر چهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. 

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح روولور، دیلم، کلید و پتک کشف شد، گفت: متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۱۴ فقره سرقت با همین شیوه اعتراف کردند. اعضای این باند سرقت معترف شدند که منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده و سپس با استفاده از شگردهای مخصوص وارد منازل مالباختگان شده و اموال با ارزش از جمله طلا و جواهرات، تلفن همراه و دیگر اموال را سرقت کرده و از محل متواری شده‌اند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند، گفت: شناسایی مالخر اموال مسروقه نیز در دستورکار ماموران قرار دارد.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا