حوادث

بازداشت ۲ سارق حرفه‌ای منزل در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل شهریورماه امسال و در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل و وصول شکایت مال‌باخته به پلیس، رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در گام نخست اقدام به تحقیق از مال‌باخته کردند که در جریان آن متوجه شدند  شاکی برای  مراجعه به بیمارستان از منزل خود خارج شده و حین بازگشت متوجه شده که قفل در منزل شکسته و تمام وسایل داخل آن آسیب دیده و به‌هم ریخته است. همچنین شاکی متوجه شده که اموال ارزشمندی چون ۷۵ گرم طلا و ۵۰ میلیون ریال وجه نقد و … که جمعا بیش از سه میلیارد ریال ارزش داشت به سرقت رفته است.

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی نیز با استفاده از تحقیقات میدانی متوجه شدند دو تن از سارقان شبانه با علم بر خالی بودن منزل تحت نظرشان، وارد منزل شده و اموال با ارزش را سرقت کرده سپس با یک خودروی پراید وانت سفید رنگ متواری شده‌اند.

ولی‌پور گودرزی گفت: کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات میدانی و اطلاعاتی را آغاز کرده و با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم هویت و مخفیگاه یکی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می شد، اما در ادامه با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: در ادامه کارآگاهان با استفاده از شیوه های نوین بازجویی موفق شدند هویت و مخفیگاه همدست سارق را شناسایی و وی را  بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت به همین شیوه و شگرد اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف دیگر جرائم و اموال مسروقه و همچنین شناسایی سایر شاکیان در اختیار پایگاه هشتم پلیس قرار گرفتند.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا