اقتصادی

اگر اینترنت محدود یا مسدود شود

در حالی که بسیاری از کشورها از جمله عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، چین ، سوئیس و غیره از تصاویر سینمایی برای ایجاد تصاویر خیره کننده از جاذبه های منطقه ای خود و جلب توجه و ذهن استفاده می کنند ، اجرای جرایم سایبری در ایران تهدید به اخراج کشور ما کرده است. از بازار و تجارت جهانی.

به گفته دانا نیوز ، طرح “حمایت از حقوق کاربران و خدمات اولیه فضای مجازی” ، معروف به “طرح محدودیت سایبری” ، مطابق اصل 85 قانون اساسی مورد بررسی قرار می گیرد. پارلمان تاکنون پاسخ ها و تفسیرهای مختلفی را مطرح کرده است. طرفداران پرونده وی در تلاش بوده اند تا متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. طرفداران پرونده وی در تلاش بوده اند که متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. ایجاد مشاغل داخلی که کارگران آموزش دیده را مهاجرت می کند.

اگرچه طراحان می گویند “در این طرح جایگزینی برای فیلتر کردن شبکه های اجتماعی خارجی وجود ندارد” یا “جایگزینی برای سرویس هایی مانند Google و Google” وجود ندارد ، اما طرح پارلمان جدید ترجمه شده است – ممکن است مالک مایل به همکاری نباشد ایران و نماینده کشورمان را ارتقا دهید ، “نام این محدودیت باید با فیلتر کردن یا کاهش پهنای باند به تأخیر بیفتد.”

فصل سوم این طرح ، ماده 12 «ارائه و فعال سازی خدمات اساسی در قلمرو سایبری 1- ثبت نام در دروازه خدمات اساسی و 2- اخذ مجوز برای ارائه خدمات م effectiveثر برای برنامه های داخلی و خارجی است. »در تبصره 1 این ماده آمده است که” ارائه و عملکرد خدمات خارجی م effectiveثر مستلزم معرفی نماینده قانونی و پذیرش تعهدات ابلاغی کمیسیون است. ” ماده 17 این طرح همچنین تأکید می کند: “سهم ترافیک در هر یک از خدمات اطلاعاتی اساسی کشور باید از کل ترافیک مجاز کمیسیون در رابطه با خدمات اساسی مربوطه در کشور کمتر باشد. »در تبصره 1 این ماده آمده است که” تنظیم تردد هر سرویس خارجی اصلی فقط توسط کمیسیون تعیین می شود. “

سایر مطالب این طرح و برداشتها و تفاسیری که از آنها ناشی می شود ، نه تنها در مورد روابط عادی مردم با جهان خارج ، بلکه در مورد چگونگی دسترسی از خارج به ایران ، به ویژه در میان حامیان گردشگری به دلیل محدودیت ظرفیت ، ارزیابی کنید. هزینه بالای تبلیغات در شبکه های خارجی ، که در حال حاضر ارزان ترین ، ساده ترین و در دسترس ترین ابزار است ، یک محیط سایبری برای ترویج جنبه های ناشناخته ایران است.

در سال های پس از ظهور تصاویر جنگ زده و سیاه در رسانه های غربی و شرقی ، نفوذ و محبوبیت رسانه های اجتماعی حداقل تصویری از ایران با جاذبه های گردشگری ، فرهنگ و مردم را نشان داده است. کلاسی که یاد گرفت. ، گردشگران و ماجراجویان جوان را به کشور ما جذب کرد و برخی از آنها در ایران به مسافرت سفر کردند و بسیاری دیگر نیز با تفسیرها و تصاویر خود در شبکه های اجتماعی می خواستند به ایران سفر کنند. بنابراین ، مسدود کردن یا محدود کردن این دسترسی چیزی جز بازگرداندن گردشگری ایران و حذف آن از روابط بین المللی نخواهد داشت.

بررسی ها نشان می دهد 48 درصد از کاربران اینستاگرام از این شبکه برای انتخاب مقصد بعدی تعطیلات خود و 35 درصد از اینستاگرام برای یافتن مکان های جدید استفاده می کنند. هشتاد درصد از کل کاربران اینستاگرام خارج از ایالات متحده زندگی می کنند که نشان دهنده حضور جهانی قابل توجه شبکه اجتماعی است. بیش از نیمی از بزرگسالان آمریکایی بین 18 تا 29 سال از اینستاگرام استفاده می کنند.

تحقیقات قبلی نشان می دهد که ایجاد یک برنامه بازاریابی گردشگری م effectiveثر بدون استفاده از چنین شبکه اجتماعی بسیار جذاب ، تأثیرگذار و محبوب امکان پذیر نیست. بنابراین شرکت های بازاریابی گردشگری که به بازار آینده فکر می کنند نمی توانند از محبوبیت این شبکه اجتماعی در بین نسل جوان چشم پوشی کنند.

بررسی فضای سایبری در جهان گردشگری نشان می دهد که 84 درصد از مردم به نظرات آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند. در واقع ، کاربران سایت های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ترجیح می دهند برای مشاهده پیام های بازیابی یک برند بزرگ ، به نظرات سایر کاربران گوش دهند ، بنابراین در سال های اخیر بسیاری از این شرکت ها برای تبلیغ محصول و بازار در اینستاگرام شناخته شده و تأثیرگذار بوده اند. به

بهینه سازی موتورهای جستجو ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، استفاده از سیستم عامل هایی مانند Google و Bing ، شروع به تحقیق در مورد مقصد موتور جستجو ، که با اجرای پروژه “حفاظت از کاربر و برنامه های اساسی فضای مجازی” محدود می شود. این ماهیت موتورهای جستجو به شرکت های بازاریابی اجازه می دهد تا مشتریان خود را از راه های هدفمند و با هزینه بسیار کمتر از سایر کانال ها و شبکه ها به دست آورند.

آگهی. در سال 2017 ، 69 درصد از مسافران هنگام برنامه ریزی برای سفر به جستجوی خود بازگشتند. این رتبه بندی از هر منبع دیگری از جمله اعضای خانواده ، دوستان ، آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) و وب سایت های مارک مسافرتی بالاتر است.

بر اساس مطالعه جداگانه بینگ ، 73 درصد از افرادی که قصد سفر خانوادگی دارند موتورهای جستجو را به عنوان بخشی از فرایند برنامه ریزی سفر خود شامل می شوند و 30 درصد از موتورهای جستجو به عنوان منبع اطلاعات استفاده می کنند.

گوگل همچنین دریافت که کاربران تلفن های هوشمند از 70٪ دستگاه برای جستجوی دستگاه استفاده می کنند و 50٪ جستجوها در موتور جستجوی Google Flight از طریق تلفن های هوشمند انجام می شود.

این آمار اهمیت موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی را به عنوان منابع مهم برنامه ریزی سفر نشان می دهد و س questionsالاتی در مورد برنامه های “حفاظت از کاربران و خدمات مبتنی بر سایبر” یا طراحان ، حامیان و حامیان حفاظت از اینترنت ایجاد می کند. چه گزینه ها و نسخه هایی برای جلوگیری از خروج این جریان ارتباطی و خروج ایران از بازارهای بین المللی و تجارت جهانی و پر کردن شکاف پیش بینی شده موجود است؟

به طور خاص ، استفاده از خدمات اساسی برنامه (پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و سایر سیستم عامل ها) به وضوح جرم محسوب می شود. در ماده 33 این طرح آمده است که “تولید ، توزیع ، کپی و دسترسی مستقیم یا غیر مستقیم به نرم افزار یا تجهیزات رایانه ای الکترونیکی (مانند VIP ها و هکرها) ، توزیع انبوه (به تشخیص کمیسیون) و دسترسی غیر مجاز ممنوع است. مجازات.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا