ورزشی

فراسنج با ملی‌پوشانش متوقف شد/ صدرنشینی نمایندگان کاشان و کرج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برداشت ، بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز مردان از روز چهارشنبه (چهارشنبه) مسابقات دسته اول و دوم خود را آغاز کرده است.

در چارچوب این روز مسابقه و در دور اول ، تیم اقبال لوتولا به نمایندگی از کردستان با نتیجه 6 بر صفر در دانشگاه یزید پیروز شد.

در بازی دیگر این تیم نتیجه رقابت دو تیم است Rara س n تهران و نیروی هوایی راد سه بر سه مساوی کرده اند.

امروز شهرداری کرج در دور دوم مقابل دانشگاه آزاد و تیم ها با نتیجه 4-2 پیروز شد. پادما یدک اصفهان و نافع آبادان نیز بر سر تساوی سه بر سه توافق کردند.

در نتیجه ، لیگ برتر تنیس روی میز مردان در پایان روز دوم Rehd او پنج امتیاز تیم و تیم را هدایت کرد Rara س n تهران نیز با 4.5 امتیاز دوم شد.

تیم فقید اقبال لطف اله نصبی و دانشگاه یاز نیز سوم و چهارم شدند.

در گروه دوم ، شهرداری کرج با 5.5 امتیاز با چهار امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

گروه های نفتی آبادان در این گروه و پادما یدک اصفهان با هر دو امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارد.

لیگ برتر تنیس روی جدول جلسات در روز سوم فردا (پنجشنبه) برگزار می شود.

در این روز مسابقه و از تیم اول. Rara س n تهران نقش دانشگاه یاز را بازی می کند و نیروی هوایی رعد به مصاف مرحوم اقبال لطوط الله نسبی می رود.

در گروه دوم ، شهرداری کرج در مقابل دانشگاه نفت آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است پادما یدک با اصفهان ملاقات می کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا