ورزشی

پنج تیمی که بردند اما حذف شدند/ تلخی وداع با جام دو برابر شد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جام جهانی 2022 قطر وارد مرحله دوم شد و 16 تیم برتر در 8 گروه قرار است در مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر بروند.

با این حال 16 تیم باقی مانده از مرحله گروهی عبور نکردند و در نهایت به کشور خود بازگشتند. اما در بین آنها 5 گروه بودند که تلخ تر از 12 گروه دیگر بودند.

این 5 تیم در آخرین بازی های گروهی در سومین بازی پیروز شدند. تیم هایی که تونس، آلمان، مکزیک، اروگوئه و کامرون را شکست دادند.

تونس در سومین بازی موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فرانسه را شکست دهد اما این پیروزی پایانی برای پیشرفت این تیم نداشت.

مکزیک در آخرین دیدار گروه خود مقابل عربستان صف آرایی کرد و توانست این تیم را 2 بر یک شکست دهد اما از دور مسابقات حذف شد.

آلمان در سومین بازی گروه خود به مصاف کاستاریکا رفت تا بتواند این تیم را شکست دهد و امتیاز اسپانیا را از ژاپن بگیرد. اما اتفاقی که افتاد این بود که آلمان 4 بر 2 کاستاریکا را شکست داد اما از جام جهانی حذف شد. چون ژاپن با شکست اسپانیا به مقام اول رسید و اسپانیا تیم دوم گروه مرگ شد.

در نهایت تیم اروگوئه از صعود در گروه پرتغال، کره جنوبی و غنا بازماند. در سومین بازی اروگوئه به مصاف غنا رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد اما در دیدار دیگر کره جنوبی با نتیجه 2 بر 1 پرتغال را شکست داد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله گروهی شد. .

آخرین تیمی که در سومین بازی پیروز شد، تیم ملی کامرون بود که از صعود به مرحله بعد بازماند و صربستان با وجود شکست یک بر صفر برزیل، با شکست مقابل سوئیس نتوانست به مسابقات راه پیدا کند. قدم بعدی بازگشت به خانه است

دکمه بازگشت به بالا