ورزشی

جدیدترین وضعیت کرونا در ایران/ افزایش ۱۰ و ۶ برابری مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر/ فاجعه کرونا با دورهمی‌ها تکمیل شد + نمودار و نقشه

گروه منطقه ای خبرگزاری آنا – خوزه بوذاری؛ کوید سایه – 19 ماه است که سایه ایران و جهان است و هیچ کس نمی تواند از این ویروس وحشی نجات یابد و ماه هاست که ویروس کرونا با افراد جهان و خانواده ما مرتبط است.

در طی 14 ماه پس از شیوع وبا ، مردم حوادث عجیب و معجزه آسا و بسیاری از حوادث تلخ و باورنکردنی مانند از دست دادن عزیزان در کشور ما را تجربه کرده اند و شکی نیست که خطر پیش رو است. ما

از سوی دیگر ، همزمان با قرمز شدن شهرها در آغاز تاج چهارم ، محدودیت هایی از امروز (21 آوریل) در سراسر کشور برای مدت 10 سال اعمال می شود و تصمیمات لازم در مبارزه با فساد ملی گرفته می شود ستاد پس از بررسی کرونا پذیرفت

آخرین وضعیت شریانی در ایران (10 و 6 بار به مراکز پزشکی کشمیر و بوشر) حادثه کرونا با + نمودارها و نقشه ها کامل شد

طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ، اقدامات جدی جبران خسارت در مورد شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد و افرادی که پلاک غیربومی ندارند به ترتیب 500000 تن و یک میلیون تن جریمه می شوند.


ادامه مطلب

چرا موج چهارم را پیدا کردیم؟

کرون برزیل رسید؟

در برخی از مناطق کشور ، طوفان چهارم به طور رسمی آغاز شده است

بسته کرونا پیچیده تر شد + طراحی و نقشه

طعم رستوران ها مانند گشنیز بود

طوفان خطرناک چهارم کشور

در شهرها جدول تاج گسترده تر شد

خشونت مشارکت – 19 این بار ناراحت کننده تر از همیشه است

هدف اصلی تاج انگلیس جوانان هستند

تاج انگلیس بلند شد

توفان کوید – 19 به رهبری تاج انگلیس


به گفته کارشناسان ، در روزهای آینده خطر بیماری و مرگ وجود دارد. تعداد بیماران

تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی را 10 برابر کنید

پیش بینی می شود تعداد بیماران مبتلا به CVD-19 در طول شب نوروز و سفرهای خارج از کشور و داخلی به طور قابل توجهی افزایش یابد و در تهران تعداد بیماری های شریانی و تعداد بیمارستان ها به سرعت افزایش یابد.

به نظر می رسد شیوع بیماری در کشمیر تشدید شده است و مقامات بهداشتی علت این شیوع را عدم رعایت پروتکل های استاندارد و بهداشتی می دانند.

افزایش 6 برابری در بستری شدن قلب و عروق در بیمارستانهای منطقه بوش

منطقه بوشر نیز در وضعیت نابسامانی قرار دارد ، تعداد بیمارستانهای این ایالت شش برابر افزایش می یابد ، بنابراین آزمایش عروق کرونا برای 50٪ از مردم نیز مثبت است و این عمق فاجعه را نشان می دهد.

آخرین وضعیت شریانی در ایران (10 و 6 بار به مراکز پزشکی کشمیر و بوشر) حادثه کرونا با + نمودارها و نقشه ها کامل شد

هشت شهر دیگر ، به جز جم و دیر ، در منطقه بوش دریای سرخ هستند و مرز کرونا از امروز برقرار است.

درصد بیماری عروق کرونا در جنوب کوراسان چقدر است؟

چوران جنوبی یکی از استان های دارای جاذبه های خاص گردشگری است و سالانه گردشگران زیادی برای یافتن جاذبه های تاریخی و گردشگری به این منطقه سفر می کنند.

با وجود هشدارهای مقامات برای رعایت پروتکل های بهداشتی ، برخی از هموطنان ما 1400 روز پیش به بازار رفتند و کراسان جنوبی یکی از استانهایی بود که مردم برای سفر به آنجا انتخاب کردند.

آخرین وضعیت شریانی در ایران (10 و 6 بار به مراکز پزشکی کشمیر و بوشر) حادثه کرونا با + نمودارها و نقشه ها کامل شد

و مردم منطقه کراسان جنوبی. درام ها خانواده ها به مناسبت عید به یکدیگر تبریک می گویند و این اوقات مراسم ملی بود و در این منطقه 65٪ عروق از نوع خانوادگی است.

كوزستان در آتش بود

دادرسی Koronna و جنایات جنایی قرقیزستان اکنون بیش از هر زمان دیگری شدیدتر است و Kovid-19 به آفت این استان و مردم آن تبدیل شده است و تنها راه مقابله با آن حفظ بهداشت فردی است.

اپیدمی وبا در شهرستان گلستا بیش از هر زمان دیگری مهم شده است و اواخر ماه مارس وضعیت این منطقه نسبتاً خوب بود و اکنون گلستا از شیوع وبا رنج می برد.

کهگیلویه و بویراحمد در تاج سرخ

Kovid-19 در مناطق کهگیلویه و بویراحمد رو به وخامت است و افراد زیادی به این بیماری آلوده شده اند ، اما به گفته احد جمالی ، کهگیلویه و بویر احمد ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، زیرساخت های این کشور آماده نیست و ما به امکانات بیشتری برای خدمت رسانی نیاز داریم. بیماران.

البته رعایت پروتکل های بهداشتی و تأیید اداره پزشکی قانونی برای جلوگیری از بیماری عروق کرونا قلب بسیار مهم است.

کرون انگلیسی در مازندران

در شهرستان مازندران ، چندین شهر مورد حمله کرونا انگلیس قرار گرفتند ، و اگرچه این منطقه خوب نبود ، 12 نفر از کرونا در مراسمی شرکت کردند و در تاج انگلیسی دستگیر شدند.

در 24 ساعت گذشته ، 223 بیمار مشکوک به بیماری کرونا قلب در بیمارستانهایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی منطقه اداره می شوند ، پذیرفته شده اند و 153 بیمار که از بیمارستان مرخص شده اند ، در خانه درمان خود را ادامه می دهند.

شرایط شریانی اخیر در ایران (10 و 6 بار به مراکز پزشکی کشمیر و بوشر / تصادف کرونا با + نمودارها و نقشه ها کامل شده است)

در حال حاضر 1664 بیمار مشکوک به صورت بالینی در این مراکز پذیرش شده اند که 195 نفر از آنها در بخش های مراقبت ویژه با علائم شدید تنفسی بستری شده اند. 30 بیمار جدید در دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند و 31 بیمار ترخیص شدند.

نیاز به کارمندان برای پیروی از پروتکل های بهداشتی

بر اساس قانون تاجگذاری ملی ، بسیاری از مشاغل از امروز تعطیل شده اند و کارگرانی که به کار خود ادامه می دهند باید از مقررات بهداشتی پیروی کنند ، در غیر این صورت ممکن است به چرخه عروق کرونا خانواده مسری تر باشد. افراد عفونی

علاوه بر فضای اداری ، کشتی های عمومی مانند قطار ، اتوبوس ، تاکسی و … ویروس کرونا را منتقل می کنند ، بنابراین افراد محلی باید به نکات بهداشتی توجه کنند و در صورت استفاده از ماسک استفاده کنند.

شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند کدامند؟

طی چهار روز گذشته ، طرح های رنگی شهری با نگرش عمده به شهرهای قرمز از 88 شهر و شهرستان به 257 شهر ، به یک نگرانی عمده تبدیل شده است. از طرف دیگر ، نارنجی از 139 به 129 رسیده است.

در مقایسه با دو روز گذشته ، تعداد شهرهای زرد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، در حالی که در چهار روز گذشته تعداد شهرهای زرد به 198 و در دو روز گذشته به 51 و شهرهای آبی رسیده است. روز به روز به صفر نزدیک می شود.

جدول زیر مرگ روزانه میلیونها نفر در ایران را نشان می دهد. نقشه زیر نشان می دهد که ایران یکی از بالاترین سرانه مرگ و میر در جهان را دارد.

آخرین وضعیت عروقی در کشور / پایتخت های منطقه قرمز شده است / کرونا هر روز وحشیانه تر از دیروز است

طبق آمار امروز (11 آوریل) ، تمام مراکز منطقه ای قرمز رنگ هستند و وضعیت بدتر است.

شهرهای قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند به ترتیب با جریمه یک میلیون تنی و 500 هزار تنی ممنوع است. اینجا بخوانید

پایان پیام / 4078/4062 / ص

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا