ورزشی

کسب یک طلا و سه برنز توسط فرنگی‌کاران اوزان نخست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در پایان پنج وزن نخست مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در روسیه ، تیم ایران با امیررضا دهبزرگی و ایمان محمد ، محمد حسین آذرموت و امیر محمد بیات با وزن 63 ، 77 در وزن 55 کیلوگرم وزن گرفت. و 130 کیلوگرم او مدال برنز گرفت.

نتایج پنج دوره اول وزنه برداری به شرح زیر است:

امیررضا د بزرگگی که 55 کیلوگرم وزن داشت پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 بر سد المیر علی اف در آذربایجان غلبه کرد. در دور سوم و یک چهارم نهایی ، آنها با غلبه بر آدام اوزون در ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به نیمه نهایی صعود کردند. در این مرحله تیم بزرگ قزاقستان با برتری 6 بر صفر اسخار کرباف راهی فینال شد. در این دیدار علی مردو از ازبکستان با غلبه بر عبدالله اف 3 بر یک به مدال طلا دست یافت.

در دور اول وزن 63 کیلوگرم وزن ، ایمان محمد در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مغلوب آمریکایی لاجوجان شد. در دور سوم و یک چهارم نهایی ، باکایف با نتیجه 11 بر 3 مقابل روسیه شکست خورد و حریف نهایی محمد بود که به بازنده ها رفت. این تیم با برتری یک بر صفر آذربایجان راهی این دیدار شد. آنها در این دیدار با برتری 8 بر 0 مانوئل استویچ از رومانی به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 77 کیلوگرم ، محمد حسین آذرمخت در دور دوم پس از استراحت در دور اول ، واسیل کوجوک از رومانی را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. پس از شکست 12 بر 2 مقابل نروژ در دور سوم و یک چهارم نهایی ، آکسوم دوکو به پلی آف بازگشت. کریستوفر کالانین با نتیجه 5-2 از مرز مجارستان گذشت. در این دیدار آذر نیز با غلبه بر سد عماد ابولهلاتا در مصر با نتیجه 8 بر 4 به مدال برنز رسید.

علی عبدی درزی در وزن 87 کیلوگرم مقابل آلگوت کالمن از سوئد 4-3 شکست خورد و در دور بعد حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم ، امیر محمد بیات در دور اول پس از استراحت در دور اول در بازی با سارکان ممادوف از آذربایجان 2 3 شکست خورد. بازنده ها. در این گروه ، آنها با برتری 4-1 مقابل توماس ووورسین از لهستان راهی بازی شدند. وی در پیروزی 6 بر 3 مقابل نیکلاس نتانیاهو از یونان مدال برنز را از آن خود کرد.

55 کیلوگرم 1- امیرضا دو بزرگی (ایران) 2- علی مردان عبدالله اف (ازبکستان) 3- المیر علی اف (آذربایجان) و آکیلکات کلزیگیت اولو (قرقیزستان)
63 کیلومتر
77 کیلومتر
87 کیلومتر.
130 کیلوگرم 1- محمد بکر (ترکیه) 2- سرکان ممادوف (آذربایجان) 3- امیر محمد بیات (ایران) و چلوکیان ارمنی (روسیه)

در پایان مرحله گروهی ، روسیه با 90 امتیاز اول شد ، ایران با 70 امتیاز ، ترکیه با 58 امتیاز و آذربایجان با 51 امتیاز در رتبه های بعدی قرار گرفتند. نکته ها.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا