ورزشی

مهاجم جنجالی در فکر بازگشت به پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی عیسی آل‌کثیر را از دست داد و درحالی‌که انتظار می‌رفت این بازیکن راهی تراکتور شود او با یک قرارداد خوب راهی سپاهان شد. این انتقال بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت، اما هنوز فصل آغاز نشده صحبت از جدایی آل‌کثیر از سپاهان است. گویا قرارداد بالای این بازیکن در سپاهان برخی حواشی را به همراه داشته و از طرفی آل‌کثیر متوجه شده که شاید در اندیشه‌های تاکتیکی ژوزه مورایس جای چندانی نداشته باشد و در این سن‌وسال باید از روی نیمکت بازی‌های تیمش را تماشا کند. با توجه به همین مساله نزدیکان عیسی باب مذاکره را با مسئولان باشگاه سپاهان برای جدایی عیسی آغاز کرده‌اند. در سوی دیگر البته باید دید مورایس چه نظری در این باره دارد چراکه با وجود اینکه او شهریار مغانلو و کاوه رضایی را در این پست در اختیار دارد، اما با توجه به اینکه این تیم در آسیا نیز حضور دارد و باید در سه جبهه بجنگد شاید این مربی پرتغالی ترجیح دهد تا همچنان آل‌کثیر را حفظ کند تا دستش برای استفاده از ستاره‌ها بازتر باشد. 

اما شاید خیلی‌ها فکر کنند که مقصد عیسی بعد از ترک سپاهان، پرسپولیس خواهد بود درحالی‌که بعید است این اتفاق رخ دهد. البته خود عیسی بسیار مشتاق است تا دوباره سرخپوش شود، اما با چراغ‌قرمز یحیی گل‌محمدی مواجه شده است. گویا یحیی از اینکه عیسی سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داد از او خیلی شاکی است و به این خاطر تمایلی برای جذب دوباره او ندارد. در این میان ممکن است برخی از بازیکنان پرسپولیس بخواهند برای تغییر نظر یحیی پادرمیانی کنند. این وسط مدیریت باشگاه پرسپولیس هم جذب آل‌کثیر را به جای مهاجم خارجی ترجیح می‌دهد، اما به شرطی که عیسی شرایط مالی درویش را بپذیرد. ناگفته نماند خود یحیی همچنان امیدوار به پیدا کردن یک مهاجم خارجی خوب برای تیمش است. نباید فراموش کرد چه با آمدن عیسی و چه مهاجم خارجی یک بازیکن بزرگسال باید از پرسپولیس کنار گذاشته شود.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا