ورزشی

تنها تیمی که می‌تواند ترمز استقلال را بکشد، پرسپولیس است!

آفتاب‌‌نیوز :

حمید درخشان در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله پنج هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت جدول برای پرسپولیس در این هفته بهتر شد و فکر می‌کنم اگر آن‌ها همین روند را ادامه دهند به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد. پرسپولیس در هر پنج بازی باقیمانده محکوم به برد است، خصوصاً بازی با استقلال که یک مسابقه شش امتیازی محسوب می‌شود. هر لحظه ممکن است سپاهان لغزش داشته باشد و مهم این است که پرسپولیس بتواند از لغزش سپاهان نهایت استفاده را ببرد.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در بازی مستقیم به هیچ عنوان نباید مقابل سپاهان شکست می‌خورد و حالا برای جبران آن باخت باید استقلال را شکست بدهد و فکر می‌کنم دربی نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشته باشد. در حال حاضر که شانس هر سه تیم برابر است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد استقلال خاطر نشان کرد: آن‌ها در ۹ بازی گذشته نتایج بسیار خوبی گرفتند و فکر می‌کنم پرسپولیس تنها تیمی باشد که بتواند ترمز استقلال را در دربی بکشد.

درخشان درباره گلزنی پریرا مهاجم پرسپولیس در بازی با ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر یادآور شد: او کار خاصی انجام نداده است و نتوانسته به پرسپولیس کمک کند. به نظر من پریرا از لحاظ فنی با لوکادیا اختلاف زیادی دارد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا