اجتماعی

گلوله‌باران در پارچه‌فروشی – دانا نیوز

تصور کنید همراه با برادرتان در مغازه خود در حال حساب و کتاب هستید که اعضای یک گروه خاص به دلیل آن که با ایدئولوژی آنها موافق نیستید، وارد شده و با اسلحه به سمت شما شلیک می‌کنند؛ این اتفاق برای برادران احمدی‌سخا توسط داعشی‌های دهه ۶۰ ایران رخ داده است.

به گزارش دانا نیوز، در ۱۲ بهمن ۱۳۶۴ برادران شهید «ماشاءالله و حسن احمدی‌سخا» در مغازه‌شان توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (گروهک تروریستی منافقین) به شهادت رسیدند.

گلوله‌باران در پارچه‌فروشی

شهیدان ماشاءالله احمدی‌سخا و حسن احمدی‌سخا دو برادر بودند که در غرب تهران یک مغازه پارچه‌فروشی داشتند و از معتمدان محله به حساب می‌آمدند. در بهمن ۱۳۶۴ دو نفر از اعضای گروهک منافقین به بهانه خرید پارچه  وارد مغازه این دو برادر شده و آنها را به گلوله بستند و به شهادت رساندند. پس از این اتفاق مردم محله در اطراف مغازه این شهیدان شعار «مرگ بر منافق» سر دادند و تشییع پیکر آنها با شعار «این گل پر پر شده، هدیه به رهبر شده» توسط مردم انجام شد.

منافقین یک گروهک تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده است، آن‌ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشورها تردد می‌کنند.

به موازات فشارهای حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشورهای میزبان منافقین وارد کرده، خود این کشورها هم به این نتیجه رسیده‌اند که منافقین واقعا یک گروهک تروریستی است. این کشورها در حال محدود کردن منافقین هستند و ایران از اقدام‌های صورت گرفته برای محدودسازی گروهک تروریستی منافقین استقبال می‌کند و طبیعتا به این سطح از اقدام‌ها قانع نیستی و کشورهای میزبان منافقین باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند.

پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است. شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن این‌که از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‌رسانی شده است. این دادگاه به زودی برابر مقررات آیین دادرسی کیفری کار خود را آغاز خواهد کرد و ایران درصدد است از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با تروریست‌ها به ویژه گروهک تروریستی منافقین استفاده کند.

در این چارچوب از ظرفیت‌های حقوقی – قضایی در سطح داخل و در سطح بین‌المللی استفاده خواهد شد و در رابطه دو جانبه با کشورهایی که منافقین در آن‌ها حضور دارند، آزادانه تردد می‌کنند و از آنجا عملیات‌های تروریستی خود را هدایت می‌کنند نیز فعالیت می‌شود.

انتهای پیام

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا