فرهنگ و هنر

منصور غیاث‌الدین درگذشت – دانا نیوز

منصور قاسیدین ، ​​استاد بازنشسته دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران و از اعضای گروه محیط زیست و انرژی زبان و ادبیات فارسی ، در 92 سالگی درگذشت.

به گزارش ENA ، فرهنگستان زبانها و ادبیات فارسی این خبر را در بیانیه ای اعلام کرد. دکتر گیاس الدین از سال 2003 با تیم انتخاب همکاری می کند و آکادمی در طول این سالها از دانش و تجربه این استاد ارزشمند بسیار بهره برده است.

درگذشت این استاد گرامی را به خانواده وی و جامعه علمی تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای وی طلب مغفرت می نماییم.

منصور جیاس الدین در سال 1308 در شمنان متولد شد. آگهی. در سال 2003 ، او به یک ثابت دائمی آموزش و پژوهش در دانشجویان بهداشت حرفه ای تبدیل شد. و در سال 2004 ، وی جایزه ملی تحقیقات و خدمات آژانس حفاظت از محیط زیست را دریافت کرد. آگهی. در سال 2007 ، گیاس الدین ، ​​رئیس دانشگاه تهران ، برای کتاب “آلودگی هوا” یک هیئت مدیره و یک جایزه کتاب دریافت کرد.

“آلودگی هوا” از کتاب پارکینسون ، “آلودگی هوا ، اثرات ، منابع و کنترل” ، “آفت کش های دودی” ، “تجزیه و تحلیل مالاریا در جنوب ایران” ، “بهداشت محیط در محل کار” ، “اصول و طراحی تهویه صنعتی” ، Gia -Du کتابهای دیگر دین شامل “کنترل ذرات در طراحی” طوفان ذرات “، واحد زهکشی الکترواستاتیک و دفع فاضلاب” و “مبارزه با آلاینده های محیطی” است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا