اجتماعیبرترین های کسب و کار

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

در این مقاله می خواهیم به تحلیل این موضوع که برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است؟ بپردازیم. همچنین موضوعات دیگری که مورد بررسی علمی قرار می گیرند شامل قانون جدید ویزای آمریکا برای ایرانیان 2021 و شرایط اخذ ویزای مهاجرتی آمریکا هستند. آمریکا یکی از بهترین کشورها از لحاظ موقعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد است که هر ساله افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور را دارند. هزینه مهاجرت به آمریکا از موارد مهمی است که برای مهاجرت باید مد نظر داشت. در سال های اخیر برای مهاجرت ایرانیان به آمریکا مسائل مختلفی وجود داشت ولی به طور کلی مهاجرت از طریق تحصیل به آمریکا بهترین راه مهاجرت است.

تحصیل در آمریکا: در این مقاله همه جوانب اینکه برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است را بررسی می کنیم، شما عزیزان در صورت داشتن ابهام و سوال، برای استفاده از تخصص وکیل مهاجرت به آمریکا مشاوره رایگان را می توانید از طریق تماس با دریافت کنید. تا اطلاعات لازم را به دست آورید و از مشاوره تلفنی رایگان ما در زمینه موضوع برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است بهره مند شوید.

 

ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان است و این رونق پایدار به طور عمده توسط مهاجران هدایت می شود. یکی از روش های مهاجرت به این کشور، مهاجرت از طریق کار می باشد. افرادی که مایل به زندگی و کار در آمریکا هستند، با توجه به شغل خود، می توانند برای اخذ ویزا اقدام کنند. در اینجا ما شایع ترین انواع ویزای کار آمریکا، معیارهای واجد شرایط برای هر یک و اینکه برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است؟ را بررسی می کنیم.

به طور کلی برای کار در ایالات متحده نیاز به ویزا دارید. شغل شما ممکن است موقت یا دائم باشد که با توجه به نوع آن ویزا نیز متفاوت است. برای اقامت موقت در آمریکا شخص باید در بازه زمانی 5 الی 7 سال در این کشور زندگی کند و پس از گذشت مدت زمان 10 سال می تواند موفق به اخذ گرین کارت شود. اکثرا این ویزا ها به دعوت نامه از طریق کارفرما نیاز دارند.

هر کدام از این گروه ویزای کاری در آمریکا هزینه هایی را در بر دارد، در جدول زیر به بررسی این هزینه ها می پردازیم.

با سرمایه گذاری در آمریکا، فرصت مهاجرت به این کشور را به دست می آورید. در روش سرمایه گذاری، برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است؟ امکان سرمایه گذاری با روش های متفاوتی وجود دارد اما برای هرکدام از آنها باید هزینه های مختلفی پرداخته شود. به طور کلی سرمایه گذاری در آمریکا هزینه بسیار زیادی دارد. مقدار حداقل سرمایه مورد نیاز بین 900.000 دلار تا 1.800.000 دلار است که بسته به شرایط دولت، متفاوت می باشد. مهاجران از طریق سرمایه گذاری باید برای ایجاد یا حفظ 10 شغل دائمی تمام وقت برای کارگران واجد شرایط ایالات متحده برنامه ریزی کنند.

سرمایه گذارانی که قصد مهاجرت به ایالات متحده را دارند، به ویژه آن هایی که به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند، به جست جوی کسب و کاری می پردازند تا از طریق آن مهاجرت کنند. اکثر مهاجران با برنامه مهاجرت سرمایه گذاران EB-5 شروع می کنند که منجر به دریافت گرین کارت می شود که این یک روش استاندارد است. اما برای سایر افراد، حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز 900.000 دلار است که مبلغ بسیار زیادی می باشد.

ویزای کار L-1 و E-2 می توانند برای استارت آپ های جدید در آمریکا استفاده شوند و تقریباً به اندازه برنامه EB-5 به سرمایه گذاری نیاز ندارند. در واقع، سرمایه گذاران بسته به مشاغل پیشنهادی می توانند با سرمایه ای معادل 100.000 دلار آمریکا یا کمتر از آن درآمد کسب کنند. اما توجه داشته باشید که برخلاف برنامه EB-5 که منجر به گرین کارت می شود، بقیه روش ها فقط ویزای کار هستند و منجر به اقامت دائم نمی شوند

دکمه بازگشت به بالا