برترین های کسب و کاربین الملل

بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی

بهترین موسسه مهاجرتی می بایست دارای ویژگی های چون پاسخگو بودن و ارائه مشاوره رایگان باشد و همانطور که می دانید، مهاجرت روندی پر پیچ و خم است و قوانین مهاجرتی دائما در حال تغییر می باشند، لذا با انتخاب بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی می توان احتمال موفقیت را تا حد زیادی افزایش داد.

لیستی از موسسات مهاجرتی

 در ادامه لیستی از موسسات مهاجرت تحصیلی مانند  mehraffarin.com و rajaby.com  و malekpourmie.net را به شما معرفی میکنیم؛ البته دقت کنید که در رابطه با اعتبار این گونه از موسسات تحقیقات کافی را انجام دهید.

1)      شروع فعالیت مهرافرین – ۱۳۹۸

برند مهرآفرین از سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

چرا مهرآفرین ؟

۱- تیم متخصص و دلسوز متشکل از کارشناسان مهاجرتی با سابقه و وکلای مجرب در سایر کشورها

۲- ارزیابی دقیق شرایط شما پیش از عقد قرارداد

۳- سرعت عمل در اجرای پرونده

۴- گارانتی قرارداد

۵- پشتیبانی تا استقرار کامل در مقصد

۶- تجربه ی اجرای موفق صدها پرونده مهاجرتی در کشورها مختلف با روش های متفاوت

خدمات مهرافرین

ارائه انواع خدماتی مهاجرتی ؛ مهاجرت تحصیلی (تحصیل رشته های پزشکی و غیر پزشکی) ، مهاجرت کاری ، مهاجرت سرمایه گذاری و اخذ اقامت و تابعیت

خدمات ما صفر تا صد پروسه مهاجرت را در برمیگرد که شامل ؛ مشاوره و ارزیابی دقیق شرایط مهاجرتی فرد در جلسه مشاوره تخصصی توسط کارشناس ارشد مهاجرت ، تکمیل مدارک و چینش اصولی پرونده متناسب با آخرین قوانین سفارت ، اخذ وقت سفارت ، رزرو اسکان در مقصد ، ترنسفر فرودگاهی در مقصد و افتتاح حساب می باشد.

2)      موسسه مهاجرتی رجبی

موسسه حقوقی و شرکت مهاجرتی رجبی به عنوان بهترین دفتر مهاجرتی در تهران با سالها تجربه درخشان در امور مهاجرتی ، آماده خدمات رسانی به متقاضیان مهاجرت کاری و تحصیل در خارج از کشور می باشد.

تمامی فعالیت‌های ما با شماره ثبت ٤٠٤٥١ موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی ، شماره ثبت ٥٦٢٠٥١ شرکت مهاجرتی توسعه و مهر رجبی و شماره ثبت ٢٢٨٠٣ مشاوره شغلی و کاریابی خارجی مهاجران پارسی رجبی در حوزه تخصصی مهاجرت انجام می شود.

3)      موسسه مهاجرتی ملک پور

موسسه ملک پور سالها قبل کار خود را در ایران تحت نظر امیر محمد ملکپور وکیل پایه یک دادگستری ایران آغاز نمود.

این موسسه در زمینه های مجاز حقوقی فعالیت نمود و به مرور دامنه فعالیت خود را به سمت همکاری با دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، وکلای کشورهای دیگر و حتی بعضی از موسسات کاریابی گسترش داد و بعدها بین مردم از شهرت و نامی بسیار محبوب برخوردار گردید که البته دلیل آن ارائه خدماتی موثر و مناسب برای مشتریان و موکلین عزیز بوده است.

امیر محمد ملکپور در رشته حقوق تحصیل نمود و سپس برای تحصیل به خارج از کشور عزیمت نمود. او برای تحصیل زبان انگلیسی به کشور انگلستان شهر لندن رفته و سپس با قبولی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل به ایران بازگشت نمود.

موسسه ملک پور که در سالهای بعد با نام MIE در ایران شناخته می شد، در امور مختلف از جمله مسائل قراردادی و همکاری با سایر وکلا و موسسات حقوقی یا تحقیقاتی و همچنین دانشگاهها فعالیت را ادامه می داد.

بعد از قبولی آقای ملکپور در مقطع دکترا در دانشگاه ملی وین، فعالیت موسسه ملک پور یا همان ام ای ای ایران کمتر شد.

موسسه مشاوره ای ام ای ای اتریش بعدها در وین اتریش با شماره ثبت Fn440189m ثبت گردید.

با توجه به محبوبیت بیش از حد موسسه ملکپور در ایران و تعداد مراجعه بالای موکلین در ایران و فعالیت آقای ملکپور با موسسه ام ای ای در اتریش، خیلی از موکلین به اشتباه تصور می کنند موسسه MIE همان موسسه ملک پور با همان خدمات می باشد.

خدمات ارائه شده توسط بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی

اشخاصی که برای تحصیل در خارج از کشور تمایل دارند، باید به بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی مراجعه نمایند تا امور مربوط به مهاجرتشان بدون هیچ مشکلی و به راحتی انجام شود؛ چرا که بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی خدماتی کارآمد و به روز ارائه می دهند.

این موسسات اطلاعاتی دقیق و کامل را در اختیار افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، قرار خواهند داد و از مشاورینی متخصص بهره می برند تا متقاضیان را با معایب و مزایای مهاجرت تحصیلی به کشور مقصد آشنا نمایند؛ لذا، افراد پس از دریافت اطلاعاتی کامل و شناختی دقیق در رابطه با مهاجرت و دیدی روشن تصمیم خواهند گرفت و مراحل مربوط به مهاجرت تحصیلی را طی خواهند نمود.

بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی، خدماتی کاملا صادقانه ارائه می دهد و تمامی مراحل مهاجرت به صورت قانونی انجام می شود تا برای شخص متقاضی مشکلی در آینده به وجود نیاید.

همچنین، بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی در خصوص موارد زیر به متقاضی مهاجرت تحصیلی کمک خواهد کرد:

  • ارائه مشاوره در خصوص مسائل حقوقی و زندگی در سایر کشورها
  • ارائه مشاوره برای ادامه تحصیل و انجام خدماتی مرتبط با بورس تحصیلی و یافتن دانشگاهی مناسب
  • مشاوره در ارتباط با اقامت در کشور مورد نظر و طی مراحل اقامتی
  • مشاوره برای اخذ ویزا

ویژگی های بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی

از جمله ویژگی های بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های مرتبط در ایران و کشور مقصد

اولین نکته در مورد بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی داشتن مجوزهای رسمی ضروری از سازمانهای مرتبط در ایران می باشد؛ لذا، موسسه ای که مجوزهای لازم را ندارد، هر چقدر هم که دارای تجربه و سابقه ای طولانی باشد، نمی تواند موسسه ای مورد اطمینان جهت مهاجرت تحصیلی باشد.

به طور کلی، سه مجوز زیر برای معتبر بودن موسسات مهاجرتی لازم است:

  • در صورت فعالیت موسسه در زمینه مهاجرت تحصیلی، داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و تحقیقات، ضروری است.
  • شرکت های مهاجرتی معتبر دارای شماره ثبت رسمی هستند.
  • فعالیت در زمینه کار و کاریابی، موسسه مهاجرتی را الزام به داشتن مجوز کاریابی خارجی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواهد کرد.

همچنین، موسسات معتبر مهاجرتی تحصیلی باید دارای مجوزهای رسمی در کشورهای مقصد باشند؛ برای مثال، وکلای موسسه مهاجرتی که در خصوص مهاجرت به استرالیا فعال هستند، می بایست نامشان در سامانه ای مرتبط با سازمان حفاظت از مرزهای استرالیا ثبت باشد که در غیر این صورت، نمی توان به عنوان موسسه ای قانونی و معتبر به آن اطمینان کرد.

دارا بودن شماره تلفن ثابت و همراه و دفتر مرکزی ثابت

موسسه مهاجرتی تحصیلی که دارای دفتر مرکزی و خط ثابت نباشد، نمی تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد؛ چرا که بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی، در هر شرایطی، مشاوره های حضوری را به متقاضیان ارائه خواهد داد.

مشاوره رایگان

به طور کلی، مشاوره، معرفی راه های مهاجرتی با توجه به شرایط متقاضی، و نیز امکان سنجی توسط موسسه مهاجرتی به صورت رایگان ارائه می شود که در غیر این صورت موسسه کلاهبردار خواهد بود؛ چرا که دریافت هزینه در شرایطی که اصلا مشخص نیست که متقاضی امکان مهاجرت را دارد یا خیر، بی معناست.

لذا، بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی، موسسه ای است که به صورت رایگان، به متقاضیان مشاوره ای کامل ارائه می دهد؛ این موسسه مهاجرتی می بایست روش مهاجرت از طریق تحصیل را در دانشگاه ها و کشورهای مختلف به متقاضی توضیح دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی، دارای پشتیبانی 24 ساعته است؛ چرا که مهاجرت فرایندی پر استرس است و حال اگر موسسه مهاجرتی یا پاسخگو نباشد و یا با تاخیر پاسخ دهد، این استرس چند برابر خواهد شد.

لذا، اولویت در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی، با موسساتی است که از امکان پاسخگویی 24 ساعته برخوردارند و یا در بدترین حالت ممکن، پاسخگویی حداکثر بعد از یک روز کاری انجام شود.

استفاده از وکلای رسمی کشور ایران و مقصد

از آن جا که مهاجرت با چالش های حقوقی همراه است، لذا، بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی، از وجود وکلای پایه یک دادگستری در کشور ایران و وکلای رسمی در کشور مقصد بهره می برد؛ بدین شکل، روند حقوقی مهاجرت، به سرعت و بدون دخالت شخص متقاضی انجام خواهد شد.

داشتن وبسایت رسمی

بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی که به صورت قانونی عمل می کند باید دارای وبسایت رسمی باشد و اطلاعات کاملی را از طریق وبسایت ارائه نماید؛ لذا، موسساتی که دارای وبسایت نیستند و یا اطلاعات محدود یا ناقصی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند، بالطبع به طور قانونی و رسمی فعالیت نمی کنند.

در حال حاضر، موسسات مهاجرتی معتبر زیادی در ایران وجود دارند که به طور قانونی در مورد مهاجرت تحصیلی فعالیت می کنند که با سرچ در اینترنت و بررسی وبسایت های مختلف می توانید با آن ها آشنا شوید.

سابقه و حسن شهرت

به همراه ویژگی های بیان شده، در صورتی که موسسه مهاجرتی دارای تجربه کافی و حسن شهرت نیز باشد، می توان از آن به عنوان بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی یاد کرد؛ با این که، شاید نتوان داشتن تجربه و سابقه را جزو اولویت ها جهت انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی برشمرد، اما بهتر است به این مورد نیز توجه داشت؛ چرا که تکمیل کننده ویژگی های ذکر شده خواهد بود.

نکات مهم در زمان مراجعه به موسسه مهاجرتی تحصیلی

در زمان مراجعه به موسسه مهاجرتی تحصیلی باید به نکات زیر توجه نمود:

  • قوانین مهاجرت تحصیلی در کشورهای مختلف متفاوت است؛ لذا، باید در مورد قوانین و شرایط تحصیل در کشور مورد نظر اطلاعات کافی داشته باشید؛ لذا، وکلای بهترین موسسه مهاجرتی تحصیلی، از قوانین مهاجرت تحصیلی تمامی کشورها مطلع هستند و راهنمایی لازم را انجام می دهند.
  • نباید به هیچ وجه از طریق تماس تلفنی اطلاعات هویتی و مدارک خود را در اختیار افراد ناشناس قرار داد و باید مدارک مربوط به مهاجرت تحصیلی به سفارت کشور مقصد تحویل داده شود.
  • مرتبا به صورت مراجعه حضوری و یا از طریق تماس تلفنی به موسسه مهاجرتی، روند کار را پیگیری نمایید.
  • از واریز پول به حساب شخصی اشخاص جلوگیری کنید؛ چرا که موسسات قانونی دارای حساب هایی به نام شرکت هستند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا